v

جشنواره گل آلمان در خانه جبل الطارق


تیم ملی آلمان در دیداری از مرحله مقدماتی یورو 2016، با نتیجه 7-0 جبل الطارق را از پیش رو برداشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو که چند روز قبل در دیداری دوستانه مقابل آمریکا شکست خورده بودند، امشب به حریف کوچک شان فرصتی برای عرض اندام ندادند و با یک نتیجه پرگل به پیروزی رسیدند.
از ابتدای این دیدار آلمان کنترل بازی را در دست گرفت،اما اولین موقعیت برای جبل‌الطارق ایجاد شد. دقیقه 5 و بعد از آنکه ماریو گوتزه توپ را از دست داد، واکر صاحب توپ شد و شوت خطرناکی به سمت دروازه آلمان ارسال کرد اما ضربه‌اش در چارچوب نبود. دقیقه 9 در پی خطای یاران جبل‌الطارق روی هکتور داور مسابقه یک ضربه پنالتی برای آلمان اعلام کرد، اما ضربه شواین‌اشتایگر توسط پرز مهار شد.
شواینی دقیقه 22 یک ضربه آزاد به حریف تقدیم کرد. پایاس پشت این توپ ایستاد و آن را به شکلی خطرناک به گوشه راست دروازه شوت کرد اما جاگیری وایدن‌فلر خوب بود و خطر رفع شد. دقیقه 28 گوتزه با عبور موفق از کاشیارو توپ را به شورله پاس داد و این بازیکن توانست از فاصله‌ای اندک دروازه حریف را باز کند. تنها 5 دقیقه بعد گوتزه دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. مکس کروز به جای وی به زمین آمد. شورله دقیقه 42 حرکت دیگری را به سمت دروازه حریف آغاز کرد اما این بار مغلوب پرز شد. دو دقیقه بعد مسوت اوزیل یک فرصت طلایی داشت تا نتیجه بازی را 2 بر 0 به سود آلمان کند اما راه به جایی نبرد. نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 به سود آلمان به پایان رسید.
تنها دو دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که مکس کروز گل دوم را برای آلمان به ثمر رساند. سه دقیقه بعد از این گل و در دقیقه 50 بازی کروس با استفاده از اشتباهات متعدد خط دفاعی جبل‌الطارق توپ را بدون هیچ مزاحمتی برای گوندوگان مهیا کرد و این بازیکن دورتموندی آلمان را به گل سوم رساند. دقیقه 56 لوکاس پودولسکی به جای هرمان به زمین آمد. یک دقیقه بعد بالعربی روی پاس اوزیل توپ را به گوشه تور دروازه جبل‌الطارق چسباند تا آلمان 4 بر 0 از حریف پیش بیفتد. در این دقایق توپ و میدان در اختیار شاگردان لوو بود. دقیقه 65 آندره شورله گل دوم خود و پنجم آلمان را به ثمر رساند.
تنها پنج دقیقه بعد همین بازیکن گل ششم آلمان را هم وارد دروازه حریف کرد که روی حرکت زیبای پودولسکی و پاس اوزیل به دست آمد. دقیقه 81 نوبت مکس کروس بود تا خودش را دو گله کند. باز هم اوزیل و شورله در به وجود آمدن این فرصت گلزنی نقش ایفا کردند. در پایان آلمان با نتیجه 7 بر 0 حریف خود را در خانه‌اش از پیش رو برداشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, | 13:23 | نویسنده : امیررضا خضرلو |