شماره يک مطمئن تيم ملي

رقابت علیرضا حقیقی با دروازه‌بانان کره و ژاپن


عليرضا حقيقي موفق شده با بسته نگه داشتن دروازه ايران در سه بازي اخير رکورد خوبي از خود در جام ملت‌ها به جا بگذارد.


به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان و شماره یک تیم ملی در 270 دقیقه دیدارهای مرحله گروهی با بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی سهم زیادی در صعود تیم ملی داشته است.

در مرحله مقدماتی تیم‌های کره و ژاپن هم موفق شده‌اند بدون گل خورده راهی مرحله بعدی شوند.

کاواشیما درون دروازه تیمش در سه دیدار مقدماتی به همراه ژاپن گلی دریافت نکرده است و کره جنوبی هم با توجه به اینکه از دو دروازه‌بان در این تورنمنت استفاده کرده است گلی دریافت نکرده است. برای ژاپن در این سه بازی کیم هیئون و کیم سئونگ به میدان رفته‌اند.

علیرضا حقیقی در سه دیدار مرحله مقدماتی 8 سیو داشته است که مهمترین آن در دیدار اول ایران و واکنش روی شوت خلفان ابراهیم بود. گلر شماره یک ایران در این هشت واکنش، یک دفع با مشت داشته، یک ضربه را کاملا مهار کرده و 6 شوت را هم دفع کرده است.

مهاجمان حریف دو خطا روی حقیقی انجام داده‌اند و از 52 پاسی که فرستاده 25 تای آن صحیح بوده است 1/48 دقت پاس را برای او به ثبت رسانده است.

گلر تیم ملی ایران در تقسیم پاس ها به دو جناح راست و چپ میانگین 7/7 را به خود اختصاص داده و 6/84 پاس بلند برای مهاجمان فرستاده است که عمده پاس‌های بلند او به هدف نرسیده است.


با این حال تیم ملی ایران با توجه به تجربه او در جام جهانی و حضور در لیگ پرتغال امیدوار است در دیدارهای حذفی هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد با بسته نگه داشتن دروازه ایران امیدوار به صعود به مراحل بالاتر و حتی کسب جام باشد.

منبع:ورزش 3

..............

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:خیر,ورزشی,رقابت,علیرضا حقیقی, | 17:18 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

مي‌‌خواهيم جام‌ملت‌ها‌ي 1976 را تکرار کنيم

بیرانوند: می‌‌خواهیم سال 1976 را تکرار کنیم


سردار آزمون زننده تک گل ايران در بازي مقابل قطر مصدوم شد و با چشمي گريان روي نيمکت تيم‌ملي نشست. اما بيرانوند دروازه‌بان ذخيره تيم‌ملي آنقدر با او شوخي کرد تا مهاجم جوان تيم‌ملي را به خنده انداخت.


بیرانوند به "ورزش سه" گفت که اول سر آزمون داد کشید تا به خودش بیاید اما وقتی ناراحتی او برطرف نشد، او را بوس کرد تا ماجرا را از دلش دربیاورد.

آزمون را دلداری دادم

سردار آزمون بعد از اینکه مصدوم شد خیلی ناراحت بود و مدام استرس داشت که شاید مصدومیتش جدی باشد. او زمانی که روی نیمکت آمد من اول سرش داد کشیدم که کمی به خودش بیاید اما وقتی دیدم فایده ای نداشت، همدردی کردم تا ماجرا از دلش دربیاید.

در آن شرایط فقط می‌ توانستم روحیه بدهم

من در آن شرایط که سردار ناراحت بود، فقط می‌ توانستم کاری کنم که کمی بخندد. سردار هم عین خود من جوان است و بچه احساسی ای است. من هم هر کاری از دست برمی آمد انجام دادم تا بتوانم او را خوشحال کنم.

همچین جوی در بازی های باشگاهی ام ندیده بودم

این تیم از نظر من متحدترین تیم تاریخ فوتبال ایران است، شاید باورتان نشود ولی من چنین جوی را حتی در بازی های باشگاهی هم ندیده بودم. ما آنقدر با هم متحدیم که هر اتفاق کوچکی می‌ افتد، همه هوای همدیگر را دارند. من در تیم های باشگاهی هم چنین رفاقتی ندیده ام. بالاخره شما خودتان می‌ دانید که وقتی یک تیم باشگاهی در لیگ بازی می‌ کند، همه بازیکنانش صبح تا شب با هم هستند و باید رفاقت در آن خیلی بیشتر باشد. اما من این جو تیم‌ملی را تا حالا تجربه نکرده بودم.

روحیه ایران از عراق بالاتر است

با توجه به اینکه ما با تیم دوممان پیش از جام‌ملت‌ها‌ عراق را در یک بازی دوستانه شکست دادیم، ازنظر روحیه خیلی بالاتر از آنها هستیم. من فکر می‌ کنم بچه ها همه تمرکزشان روی پیروزی برابر عراق است و از الان نباید به فکر قهرمانی در آسیا باشیم. باید تلاش کنیم بازی پیش رویمان را ببریم.

می‌ خواهیم سال 1976 را تکرار کنیم

ما یک بار در جام ملت های سال 1976 در مرحله گروهی گل نخوردیم و موفق شدیم قهرمان آسیا شویم. می‌ خواهیم یک بار دیگر آن خاطره را تکرار کنیم فکر می‌ کنم خط دفاعی ما بسیار فوق العاده است و ما حتما یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم.

منبع:ورزش 3

..............

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:قهرمانی,1976,جام,آسیا,جام ملت ها,قهرمان جام,بیرانوند, | 17:14 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

فلسطین؛ بی انضباط ترین تیم جام شد


فلسطين نه تنها عنوان ضعيف ترين تيم بازي ها را در اختيار دارد، بلکه بي انضباط ترين تيم اين رقابت ها هم هست.


به گزارش "ورزش سه"، در جدول انضباطی، کارت زرد معادل یک نمره منفی و کارت قرمز برابر با 3 امتیاز منفی است، براین اساس فلسطین با دریافت یک کارت قرمز و 6 کارت زرد و کسب 9 امتیاز منفی بی انضباط ترین تیم رقابت هاست.

مرور عملکرد انضباطی تیم ها، حکایت از آن دارد که 3 تیم حذف شده دیگر به جز فلسطین در جدول 5 تیم بی انضباط رقابت ها حضور دارند و بین تیم های مرحله یک چهارم نهایی، تنها تیم فوتبال ازبکستان است که 7 کارت زرد دارند و 7 امتیاز منفی نصیبشان شده است.

اردن با یک کارت قرمز و 5 کارت زرد، رتبه دوم جدول بی انضباط ها را با 8 امتیاز منفی در اختیار دارد.

کره شمالی و بحرین، مثل ازبکستان صاحب 7 امتیاز منفی هستند، با یک تفاوت که بحرین برابر با ازبکستان 7 کارت زرد و 7 امتیاز منفی دارد اما کره شمالی با دریافت 4 کارت زرد و یک کارت قرمز، 7 امتیاز منفی را در عملکرد انضباطی خود ثبت کرده است.

منبع:ورزش 3

..............

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:جام,بی انظبات,ورزشی,خبر ورزشی, | 17:13 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

با وجود محروميت از جانب فيفا

یک راه پیش روی بارسا برای خرید بازیکن


باشگاه بارسلونا به حکم فيفا، قادر نيست تا اول ژانويه سال 2016، بازيکن جديدي خريداري کند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از محکوم شدن بارسا در دادگاه حکمیت ورزشی، تمام امیدهای بارسلونا برای خرید بازیکن در سال 2015 از بین رفت اما به ادعای موندودپورتیوو، هنوز یک راه برای این کار وجود دارد. در واقع با وجود این حکم، بارسا قادر نیست بازیکنی را بصورت رسمی و به عنوان یک فوتبالیست به خدمت بگیرد اما می تواند با او قرارداد کاری امضا کند و فقط نام این بازیکن در فدراسیون فوتبال اسپانیا به ثبت نخواهد رسید و البته تا زمستان آینده نیز قادر به حضور در ترکیب بارسا نخواهد بود.

نمونه چنین اتفاقی سال 1966 رخ داد. پس از جام جهانی 1966 انگلستان، انریکه یائودت، رئیس وقت بارسلونا اقدام به خرید ساموئل ماچادو داسیلوای برزیلی کرد اما به علت قانونی که در آن سال فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکن خارج از حوزه اروپا وضع کرده بود، این بازیکن تا مدتی نتوانست برای بارسا به میدان برود با اینکه تمام حقوق خود را از بارسلونا بدون بازی کردن دریافت می کرد و برای توجیه، عنوان می شد که او به عنوان راننده رئیس باشگاه، حقوق دریافت می کند.

بطور مثال بارسا می تواند تابستان پیش رو، مارکو رویس را از دورتموند خریداری کند و حتی حقوق وی را نیز بپردازد اما تا نیم فصل، او را در اختیار دورتموند قرار دهد و با پایان یافتن محرومیت، رویس را به ترکیب خود اضافه کند. این مساله در مورد هر بازیکن دیگری می تواند اتفاق بیفتد و منوط می شود به توافق با خود بازیکن و باشگاهش و اینکه آنها چنین شرایطی را قبول خواهند کرد یا خیر.

منبع:سایت ورزش 3

..............

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:بارسلونا,خبر,ورزشی, | 17:11 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دانلود رایگان مراسم کامل اهدای توپ طلا فوتبال FIFA Ballon d’Or Gala 2014

با لینک مستقیم و دو کیفیت عالی 720p HDTV + 576p HD

 

دانلود مراسم اهدای توپ طلا FIFA Ballon d'Or 2014

مدت زمان: 96 دقیقه | محل برگزاری: زوریخ (سوئیس) | فرمت ویدئویی: MKV

پخش از شبکه Sky Sport 5 | زبان: انگلیسی | تاریخ برگزاری: 12 ژانویه 2015

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2014 در زوریخ و مقر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برگزار شد و سه بازیکن برتر جهان در سال گذشته میلادی یعنی کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی برای به دست آوردن ارزشمندترین عنوان سال با یکدیگر به رقابت پرداختند که نهایتا کریس رونالدو برای دومین سال پیاپی برنده توپ طلا شد.

در ادامه مطلب شما میتوانید حاشیه ها، عکس ها و جزئیات مراسم را مشاهده یا به رایگان از وبسایت دوستی ها دانلود نمائید.

 

Download FIFA Ballon d’Or Gala 2014 720p HDTV

دانلود با کیفیت 720p HDTV با حجم 1.9 گیگابایت

پارت 01 از UploadBoy | لینک کمکی 4UPLD | لینک کمکی TrainBit

پارت 02 از UploadBoy | لینک کمکی 4UPLD | لینک کمکی TrainBit

پارت 03 از UploadBoy | لینک کمکی 4UPLD | لینک کمکی TrainBit

دانلود با کیفیت 576p HD با حجم 943 مگابایت

Download Download Download

FIFA Ballon D’OR 2014

کریستیانو رونالدو در دومین سال متوالی  صاحب توپ طلا شد. ستاره پرتغالی رئال مادرید که در ابتدای 3 ماهه نخست لالیگا خوش درخشیده بود، از روزهای افت مسی بعد از جام جهانی استفاده کرد و توانست صاحب توپ طلای جهان در سال 2014 شود، این جایزه را به پسرش تقدیم کرد. او که روی سن احساساتی شده بود از آنچلوتی مربی تیمش تشکر کرد. از مادریدی ها، از تیم ملی پرتغال. او از مادر و خواهرش که در سالن بودند تشکر ویژه داشت و گفت دوست دارد به پیش آنها برود. در پایان روی سن فریادی زد و توپ طلا را به پسرش داد. پسری که خیلی مظلومانه روی سن در کنارش ایستاده بود. او حالا 3 توپ طلا دارد و هنوز یک توپ طلا از مسی عقب است. پیشتر سیامک رحمانی تنها خبرنگار ایرانی صاحب رای در انتخاب بهترین های جهان در یادداشتی برای یکی از سایت های خبری ایران نوشته بود شانس بردن توپ طلا توسط رونالدو بیشتر است چون مسی در روزهای اخیر اگرچه خوش درخشیده بود اما رکورد شکنی های مرد آرژانتینی بعد از رای گیری ها اتفاق افتاده بود. او بعد از بردن توپ طلا از مسی هم تشکر کرد. البته او در حالی این جایزه را برد که آلمانی ها انتظار داشتند بعد از قهرمانی جهان این عنوان به نویر برسد. آنها البته می دانستند گلر درخشان شان چون ستاره عامه پسندی نیست به رغم درخشش نمی تواند بهترین بازیکن دنیا شود اما بعد از این انتخاب حالا آنها مطمئن هستند که حق شان خورده شده است! رونالدو 37 درصد، مسی 15.76 و نویر 15.72 درصد آرا را کسب کردند.

مراسم اهدا توپ طلا در سال 2015

مانوئل نویر (بایرن مونیخ – آلمان) به عنوان برترین دروازه بان جهان شناخته شد.
Doostiha.IR
فیلیپ لام (بایرن مونیخ – آلمان) – داوید لوئیز (پاریسن ژرمن – برزیل) – تیاگو سیلوا (پاریسن ژرمن – برزیل) – سرخیو راموس (رئال مادرید – اسپانیا) به ترتیب بهترین مدافعان جهان شناخته شدند.
Doostiha.IR
آندرس اینیستا (بارسلونا – اسپانیا) – تونی کروس (رئال مادرید – آلمان) – آنخل دی ماریا (منچستریونایتد – آرژانتین) بهترین هافبک های جهان بودند.
Doostiha.IR
همچنین مسی (بارسلونا – آرژانتین) – رونالدو (رئال مادرید – پرتغال) – روبن (بایرن مونیخ – هلند) عنوان بهترین مهاجمان جهان در سال گذشته را از آن خود کردند.

Doostiha.IR
جایزه برترین مربی سال در عرصه بانوان به رالف کلرمن سر مربی تیم بانوان ولفسبورگ رسید.

Doostiha.IR
انتخاب برترین مربی سال جهان از بین آنچلوتی، سیمئونه و یواخیم لو در نهایت به پیروزی یواخیم لو خاتمه یافت.
Doostiha.IR
برنده جایزه پوشکاش یا عنوان زیباترین گل سال از بین خامس رودریگز، فن پرسی و استفانی روچه به خامس رودریگز بازیکن کلمبیای رئال مادرید رسید.

Doostiha.IR
برنده بهترین بازیکن زن جهان از بین کسلر، مارتا و وامباچ به کسلر بازیکن تیم ملی آلمان رسید.

..............

تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393برچسب:توپ طلا,رونالدو,مراسم توپ طلایی,2015, | 12:44 | نویسنده : امیررضا خضرلو |



فرانچسکو توتي، کاپيتان اسطوره اي رم، امروز با زدن دو گل در دربي، تيمش را از شکست نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، او گل دومش را با گرفتن یک سلفی با هواداران رم، جشن گرفت. زمانی که نیمکت نشینان رم برای شادی بعد از گل به سمت او آمدند، توتی گوشی یکی از اعضای کادر فنی را گرفت و یک سلفی به یاد ماندنی را ثبت کرد. البته باید منتظر ماند و با انتشار عکس اصلی، دید که او چقدر در بستن کادر مناسب، موفق بوده است.

..............

تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:دربی,عکس,فوتبال,گلزنی, | 13:0 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

 



میلاد فخرالدینی در مصاحبه با وب سایت رسمی استقلال جوان اظهار داشت بدون شک نفرات جذب شده می توانند به تیم کمک کنند

استقلال این روزها اردوی آماده سازی اش در کیش را سپری می کند، اردویی که طی آن تمرینات فشرده ای برای آبی پوشان در نظر گرفته شد تا بتوانند به بهترین شرایط ممکن دست پیدا کند.

میلاد فخرالدینی مدافع کرمانی استقلال، شرایط تیم شان را خوب توصیف می کند و اذعان دارد که تا شروع لیگ می توانند به بهترین سطح از آمادگی دست پیدا کنند. این بازیکن در خصوص بازی تیم ملی هم صحبت هایی انجام داده است که در زیر می خوانید.




*از بازی تیم ملی برابر بحرین شروع کنیم. این بازی را چطور دیدی؟


فکر می کنم تیم شروع بدی نداشت. هر چند که باز انتظار بیشتری از این تیم می رود. شکست بحرین با دو گل، برای شروع خوب بود. نتیجه بازی اول در سرنوشت یک تیم در یک تورنمنت خیلی اهمیت دارد. خوشحالم که تیم ملی شروع خوبی در جام ملت ها داشت.



*حالا به نظرت می توان به فینالیست شدن این تیم امیدوار بود؟


از حالا زود است که در این خصوص صحبت کنیم. تیم خوبی داریم اما باید بگویم که نحوه بازی ملی پوشان طوری نیست که بتوان خیلی به این قضیه امیدوار بود.



*چطور؟

چون تیم ملی در اکثر دقایق دفاعی بازی می کند. این اصلا خوب نیست. برای موفقیت در مسابقاتی مثل جام ملت ها، نباید دفاعی بازی کرد. باید با جسارت پیش رفت و حریفان را از پیش رو برداشت. ترس و عقب نشینی در چنین مسابقاتی می تواند برای تیم ملی گران تمام شود. کی روش برای اینکه تیم ملی را به موفقیت برساند باید تیم را با سیستم کاملا تهاجمی به میدان بفرستد.




*یعنی اینکه بخواهیم از تیم ملی توقع فینالیست شدن داشته باشیم، از نظر تو معقول نیست؟


چرا. معقول است به شرطی که کی روش در برخی از تفکراتش تجدید نظر کند. در تیم ملی بازیکنان سرشناس زیادی بازی می کنند و اینطور نیست که یک تیم جوان و گمنامی باشد. ضمن اینکه تیم ملی همین چند ماه پیش در جام جهانی بوده و اینکه توقع قهرمانی داشته باشیم، از نظر من منطقی و معقول است. جدا از این، در این مدت تیم ملی در اردوهای مختلفی حضور پیدا کرد و به خوبی آماده مسابقات شد.

از نظر من، سخت ترین حریف مان در مرحله اول، تیم ملی قطر است و به نظر من می توانیم به راحتی صعود کنیم و تا فینال پیش برویم به شرطی که کی روش برای دیدار بعدی طرز فکرش را عوض و کمی در سبک بازی تیم ملی تغییر ایجاد کند.



*اردوی کیش تا کنون چطور پیش رفته است؟

تا به امروز تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم. بعضی روزها در دو نوبت و برخی از روزها در سه نوبت تمرین می کنیم. با اینکه فشرده تمرین می کنیم اما کادرفنی خیلی خوب برنامه ریزی کرده تا فشار زیادی متوجه بازیکنان نشود. اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم تا شروع لیگ می توانیم به آمادگی خیلی خوبی دست پیدا کنیم.



*یعنی فکر می کنی تیم در نبود ملی پوشان توانسته به اهدافی که می خواهد دست پیدا کند؟

به هر حال اگر ملی پوشان حضور داشتند اردو در شرایط بهتری دنبال می شد. در هر صورت با این شرایط کنار آمده ایم. سعی مان بر این است که تا زمان شروع لیگ، به بهترین شرایط ممکن دست پیدا کنیم.



*خیلی ها به به عملکرد تیم در نقل و انتقالات معترضند و مدعی اند که استقلال نباید بازیکنان سن بالا را جذب می کرد. نظر تو چیست؟

به نظر من این مسایل را کادرفنی بهتر از هر کسی می داند. بدون شک نفرات جذب شده می توانند به تیم کمک کنند در غیر اینصورت کادرفنی درخواست جذب آنها را نمی کرد. تیم مان در حال حاضر تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و این قضیه در نیم فصل دوم خیلی می تواند به تیم کمک کند.

..............

تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:خبر ورزشی,خبر داغ فوتبالی,کیروش, | 12:59 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

انتقام دو گله چلسي از نيوکاسل


چلسي در ديداري خانگي توانست با نتيجه 2-0 نيوکاسل را شکست بدهد و بار ديگر به تنهايي در صدر جدول ليگ برتر قرار بگيرند.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو که در دیدار رفت نتیجه را به حریف واگذار کرده بودند، در دیدار امروز توانستند با کسب ‏سه امتیاز، به روند شکست ناپذیری شان مقابل کلاغ ها در دیدارهای خانگی ادامه بدهند.‏
بازی با برتری چلسی در مالکیت توپ آغاز شد اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 21، تا آستانه فرو ریختن دروازه پتر چک، که ‏امروز جانشین تیبو کورتوا شده بود، پیش رفت. ضربه آزاد تماشایی گوفران، توسط چک برگشت داده شد ولی کابیا می توانست ‏دروازه باز کند اما با حضور به موقع جان تری، توپ از روی خط دروازه چلسی برگشت داده شد.‏
در دقیقه 32، یک حرکت انفرادی تماشایی از کابیا، با دیگر دروازه چلسی را تا آستانه فرو ریختن پیش برد اما ضربه نهایی او را چک ‏مهار کرد. 5 دقیقه بعد نوبت سیسوخو بود که توپ را به تیر دروازه چلسی بکوبد. ‏
اما این شاگردان مورینیو بودند که روی اولین خطر جدی شان، توسط اسکار به گل رسیدند. حرکت خوب ایوانوویچ و پاس او برای ‏اسکار، با ضربه ستاره برزیلی، حساب کار را در دقیقه 43، 1-0 کرد. البته توپ قبل از ورود به دروازه، به مدافع حریف هم برخورد ‏کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.‏
چلسی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و دیگو کاستا در دقیقه 58، برتری آبی ها را به دو گل افزایش داد. پاس پشت پای عالی از اسکار، ‏با ضربه دقیق کاستا، حساب کار را 2-0 کرد. ‏
جان کارور، مربی موقت چلسی، تلاش کرد با چند تعویض تیمش را به بازی برگرداند اما این چلسی بود که می توانست در دقیقه 79 ‏به گل سوم برسد اما ضربه کاستا، توسط کولوچینی دفع شد تا اختلاف دو گله باقی بماند. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها ‏عبور نکرد و چلسی با این سه امتیاز، به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.‏
‏ ‏

نتایج سایر دیدارها:‏

برنلی 2-1 کوئینزپارک رنجرز

لسترسیتی 1-0 استون ویلا

سوانسی 1-1 وستهام

وست بروم 1-0 هال سیتی

 

..............

تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:انتقام دو گله چلسي از نيوکاسل,OFV,,VCA,T,JFHG,HKJRHG, | 9:16 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

توقف ميلان در خانه تورينو


ميلان در ديداري که يک نيمه کامل 10 نفره بود، در خانه تورينو با تساوي 1-1 متوقف شد.‏


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیپو اینزاگی می توانستند با پیروزی در این دیدار به رتبه پنجم جدول سری ‏A‏ صعود کنند اما با این نتیجه، همچنان پشت سر جنوا و سمپدوریا، در رتبه هفتم جای دارند. ‏
میلان بازی را بهتر شروع حرکت و حرکت تکنیکی جرمی منز در دقیقه 3، یک ضربه پنالتی را نصیب ‏آنها کرد. ستاره فرانسوی در داخل محوطه جریمه ، با سه بازیکن حریف درگیر بود که در نهایت خطای ‏گلیک، باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی برای روسونری اعلام کند. خود منز پشت ضربه قرار گرفت و ‏توپ را محکم به وسط دروازه کوبید.‏
‏5 دقیقه بعد تورینو می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه دیدنی فرنرود را دیگو لوپز با یک واکنش ‏خوب دفع کرد. حملات تورینو ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 24، گاتزی بهترین موقعیت این تیم را در ‏دهانه دروازه میلان از دست داد.‏
در حالی که موقعیت های تورینو یکی بعد از دیگری از دست می رفت، میلان در آخرین ثانیه های نیمه ‏اول، 10 نفره شد. متیو دی شیلیو که در دقیقه 30 یک کارت زرد دریافت کرده بود، با خطا روی دارمیان، ‏کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد. نیمه اول هم با تک گل منز به پایان رسید.‏
در نیمه دوم هم تورینو برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کرد اما موقعیت های این تیم یکی بعد از ‏دیگری توسط برونو پرس، کوالیارلا و الخدوری از دست رفت. تا اینکه در دقیقه 81، کمیل گلیک که ‏مرتکب خطای پنالتی روی منز شده بود، گل تساوی را به ثمر رساند. ضربه کرنر برونو پرس، با ضربه ‏سر گلیک، به گل تساوی تورینو تبدیل شد.‏
در دقایق پایانی دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند و بازی با تساوی 1-1 به پایان ‏رسید.‏

 

..............

تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:توقف ميلان در خانه تورينو, | 9:7 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کره جنوبي 1-0 عمان

پيروزي دشوار کره جنوبي مقابل عمان


تيم ملي کره جنوبي در ديدار سخت و نفسگير، توانست با يک گل تيم ملي عمان را شکست بدهد.


به گزارش "ورزش سه"، برخلاف استرالیا که روز گذشته مقابل کویت به یک پیروزی آسان و پرگل دست ‏پیدا کرد، کره ای ها تنها با یک گل مقابل عمان به پیروزی رسیدند تا در پایان روز اول گروه ‏A، استرالیا ‏در صدر جدول قرار بگیرد.‏

در این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و تنها فرصت طلبی چو یونگ چئول در آخرین ‏ثانیه های نیمه اول، تک گل بازی را رقم زد. ‏



کره ای ها که در هر دو نیمه کنترل توپ را بیشتر در اختیار داشتند، در رسیدن به دروازه عمان چندان ‏موفق نبودند و موقعیت هایی هم ایجاد می کردند، با واکنش های خوب علی الحبسی، دروازه بان این تیم ‏روبرو می شد. تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، واکنش ناقص الحبسی روی یک ‏شوت از راه دور، این فرصت را در اختیار چو یونگ چئول قرار داد تا با زدن یک بغل پای ساده، توپ را ‏به گوشه دروازه عمان بفرستد.‏




در نیمه دوم هم کره ای ها بعد از دقایق ابتدایی که چند حمله روی دروازه حریف داشتند، تلاش کردند با ‏حفظ توپ، از تک گل شان دفاع کنند. اما در 20 دقیقه پایانی این عمانی ها بودند که فشار زیادی روی ‏دروازه کره وارد کردند و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه زدند اما موفق به باز کردن دروازه حریف ‏نشدند تا در نهایت بازی با پیروزی 1-0 کره جنوبی به پایان برسد.‏

مبنبع:سایت ورزش3

..............

تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:عمان,کره ,عما,کره ی جنوبی,جام,آسیا,ایران, | 16:52 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

580 ميليارد به اضافه اعضاي هيات مديره!

قيمت گذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس


سرانجام شوراي قيمت گذاري، قيمت دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را اعلام کرد.


به گزارش "ورزش سه"، هر یک از این دو باشگاه پرطرفدار ایرانی 290 میلیارد تومان قیمت گذاری شده اند که جمعا 580 میلیارد تومان قیمت آنهاست. اعلام این رقم بخشی از سیاست سازمان خصوصی سازی برای فروش این دو باشگاه مشهور ایرانی است که البته با واکنش منفی مدیران فوتبال و علاقمندان به خرید این دو باشگاه مواجه شده است. بنابر آنچه که قبلا اعلام شده بود، بدهی های هر دو باشگاه هم به اشخاص حقیقی و حقوقی روی عدد کلی منظور شده است.

در اولین واکنش ها امیر عابدینی مدیرعامل پیشین پرسپولیس که در شرکتی تحت عنوان پیشکسوتان به دنبال خرید پرسپولیس بود می‌ گوید: هیچ احدی حاضر نخواهد بود استقلال و پرسپولیس را خریداری کند.

با توجه به اینکه موضوع درآمدزایی در ایران هنوز به نتیجه نرسیده است، مشخص نیست که آیا خریدار می‌ تواند سرمایه گذاری 290 میلیارد تومانی خود را مستهلک کند یا خیر. جالب اینکه در اطلاعیه امروز واگذاری تاکید شده هیات مدیره دو باشگاه بعد از واگذاری باز هم باید به تایید وزارت ورزش برسند!

نحوه پرداخت رقم 290 میلیارد برای هر باشگاه (به همراه یک مجموعه ورزشی) به این شکل خواهد بود که 40درصد نقد و الباقی در دو سال به صورت قسط مستهلک بشود.

در جلسه امروز گودرزی با طیب‌نیا وزیر اقتصاد و پور محمدی، وزیر دادگستری همچنین مصوب شد بیست درصد از سهام این دو باشگاه توسط خریدار به یکصد نفر از پیشکسوتان و هواداران دو تیم با تایید وزارت ورزش و جوانان اختصاص پیدا کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش اعلام کرد هیات واگذاری تا ده روز آینده در خصوص زمان و چگونگی مزایده و همچنین امکان واگذاری در فرابورس را برای هر کدام از این باشگاهها اعلام خواهد کرد.

منبع:سایت ورزش 3

..............

تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:استقلال و پرسپولیس,قیمت,290میلیون!, | 16:49 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کارلوس کی‌روش در جلسه‌ای خصوصی با امیرحسین صادقی با تاکید بر فیکس بودن او در ترکیب تیم ملی، او را برای بازی با بحرین شارژ روحی کرد.

 

کی روش که متوجه شده بود صادقی به خاطر اتفاقات اخیر بین او و امیر قلعه‌نویی و شرایطش در استقلال وضعیت روحی خوبی ندارد با او جلسه گذاشت و به​طور مفصل با او صحبت کرد.

 

کی‌روش در این جلسه به صادقی گفت: «تو بازیکن فیکس من هستی و از تو می‌خواهم اتفاقات گذشته را فراموش کنی و به انتقادها توجه نداشته باشی.»

 

وی ادامه داد: «تو باید تمرکز و روحیه‌ات را حفظ کنی چون من و تیم ملی به تو احتیاج داریم و تو بازیکن فیکس من در دفاع هستی.»

 

گویا صادقی پس از این جلسه حسابی شارژ شده و با روحیه و انگیزه بالا تمریناتش را پیگیری می‌کند

..............

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:خبر,کیروش,ترکیب,مدافع,استقلال,کیروش به مدااستقلال, | 13:6 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دانلود فیلم های آموزش شنا البته قدیمی و با حجم خیلی کم

شنای قورباغه       : >>   دانــلود فیـلم

 

کرال پشت            : >>   دانــلود فیـلم

 

کرال سینه 1         : >>   دانــلود فیـلم

 

کرال سینه 2         : >>   دانــلود فیـلم

 

شنای پروانه          : >>   دانــلود فیـلم

 

روش صحیح پازدن : >>   دانــلود فیـلم

..............

تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:آموزش ورزش,ورزش شنا,آموزش و رزش شنا,آموزش کامل ورزش شنا, | 11:49 | نویسنده : امیررضا خضرلو |