رونالدو و رکورد منفی عجیب در ضربات آزاد


کريستيانو رونالدو مدت هاست که از روي ضربات آزاد، موفق به باز کردن دروازه حريفان نشده است. مساله اي که براي بازيکني همچون او با توانايي هايي منحصر به فرد، عجيب جلوه مي کند.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو در بازی مقابل ویارئال، دو فرصت بسیار خوب از روی ضربات ایستگاهی نصیبش شد تا پس از مدت ها از این طریق گلزنی کند. در دقایق 45 و 78، رونالدو پشت ضربه آزاد قرار گرفت و هر دو شلیک او با اختلاف به بیرون رفتند تا خاطره گل بسیار زیبای او به همین ویارئال در فصل 2009-2010 تکرار نشود.

طبق آمار منتشره از سوی "میسترچیپ"، رونالدو در گل کردن 51 ضربه آزاد اخیر خود ناکام بوده و آخرین گل او روی اینگونه ضربات، به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته، مقابل بایرن مونیخ در آلیانس آره نا بر می گردد. او در لالیگا نیز 26 مارس 2014 به سویا در سانچیس پیسخوان از روی ضربه آزاد گلزنی کرده بود.

از این 51 ضربه ای که نصیب رونالدو شده، 21 ضربه به دیوار دفاعی برخورد کرده، 14 ضربه با اختلاف به بیرون رفته و 16 ضربه نیز توسط دروازه بان حریف دفع شده است.
..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:رونالدو و رکورد منفی عجیب در ضربات آزاد, | 13:36 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیگرینی: یحیی توره و بونی هنوز خسته هستند


ويلفرد بوني که ژانويه امسال از سوانسي به منچسترسيتي پيوسته هنوز موفق نشده براي تيم جديدش گلزني کند.


به گزارش "ورزش سه"، بونی با انتقالی 38 میلیون یورویی به خط حمله سیتی اضافه شد اما به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا با ساحل عاج، نتوانسته بازی های زیادی برای سیتی انجام دهد. او همراه با یحیی توره، کمک کردند تا ساحل عاج قهرمان آفریقا شود.

بونی شب گذشته و در بازی مقابل لستر، برای اولین بار از ابتدا برای منچسترسیتی به میدان رفت و البته در گلزنی ناکام ماند. مانوئل پیگرینی سرمربی آبی پوشان شهر منچستر، در این رابطه به خبرنگاران گفت:" خیلی مهم بود که بونی در این بازی از ابتدا به میدان برود. او در بازی های گذشته دقایق زیادی بازی نکرده بود و باید توجه داشت که او هنوز بخاطر حضور در جام ملت های آفریقا، خسته به نظر می رسد.
یحیی توره نیز همانند بونی در 100 درصد توان فیزیکی قرار ندارد چرا که آنها در مدتی کم، مجبور شدند بازی های زیادی برای تیم ملی کشورشان انجام دهند. البته خوب می شد اگر بونی مقابل لستر گل هم می زد اما همینکه از ابتدا برای ما بازی کرد، به او در ادامه کمک زیادی خواهد کرد. از عملکرد بونی با وجود اینکه گلی به ثمر نرساند، راضی هستم."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:پیگرینی: یحیی توره و بونی هنوز خسته هستند, | 13:35 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

لام: بخاطر گواردیولا هیچگاه مربی نخواهم شد


کاپيتان سابق تيم ملي آلمان درمورد برنامه‌اش براي آينده سخن گفت؛ برنامه‌اي که مربي شدن در آن جايي ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لام در گفتگو با وبسایت "گل" درمورد مربی اسپانیایی باشگاهش اظهار داشت:" وقتی که به مربی‌مان نگاه می‌کنم که چقدر کمال‌گراست و همیشه بهترین نتیجه و بهترین عملکرد را می‌خواهد و روز و شب به فوتبال و تمیش و حریف بعدی فکر می‌کند، از مربی شدن پشیمان می‌شوم. البته در هر صورت این را می‌دانم که بعد از پایان دوران فوتبالم، در مجموعه بایرن مونیخ کار خواهم کرد، اما ترجیحا یک پست کم‌استرس‌تر."
کاپیتان اول بایرن که از ماه نوامبر سال گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور مانده است، از هفته پیش تمرین با توپ را از سر گرفت. اگر وی بار دیگر مصدوم نشود و شرایط خوب پیش برود، ممکن است این بازیکن بعد از سال 2018 و با تمام شدن قراردادش با باواریایی‌ها، باز هم بخواهد به فوتبال ادامه دهد.
وی در اینباره افزود:" ممکن است سال 2018 ببینم از آمادگی کامل برخوردارم و هنوز باانگیزه‌ام، بنابراین دلم بخواهد یک سال دیگر هم در فوتبال بمانم. خیلی دوست دارم یکبار دیگر با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شوم و جام این رقابت‌ها را بالای سر ببرم."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:لام: بخاطر گواردیولا هیچگاه مربی نخواهم شد, | 13:35 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

گرت بیل:کهکشانی بودن هنوز برایم سوررئال است


گرت بيل، ستاره ولزي رئال، اعلام کرد که بازي براي اين تيم هنوز برايش چندان موضوعي "فراواقعي" ‏است.‏


به گزارش "ورزش سه"، بیل در تابستان 2013 با انتقالی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال پیوست ‏و در اولین فصل حضورش در این باشگاه موفق شد قهرمان کوپا دل ری و چمپیونزلیگ شود. ‏
با این وجود،او هنوز با میزان فشاری که بازی در چنین باشگاهی روی یک بازیکن ایجاد می کند، کناره ‏نیامده و همچنین اعلام کرد دوست ندارد در تمرینات، از هم تیمی هایش لایی بخورد.‏
او به آ.اس گفت:" اینکه شما را کهکشانی خطاب کنند، کمی سوررئال است. یکی از چیزهایی که دوست ‏ندارید برای تان رخ بدهد، این است که لایی بخورید؛ به ویژه مقابل دوربین ها. من همیشه تلاش می کنم ‏این اتفاق برایم رخ ندهد.‏
هر وقت کسی لایی می خورد، ما شروع به شلوغ کاری و سربه سر گذاشتنش می کنیم."‏

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:گرت بیل:کهکشانی بودن هنوز برایم سوررئال است, | 13:26 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

محرومیت 7جلسه ای سیسه بخاطر پرتاب آب دهان


پاپيس سيسه، مهاجم نيوکاسل، پس از اينکه پذيرفت به سوي جاني اونز، مدافع منچستريونايتد، آب دهان ‏پرتاب کرده، از سوي اتحاديه فوتبال انگليس با محروميتي 7 جلسه اي روبرو شد.‏


به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته دو تیم در ورزشگاه سنت جیمزز پارک، در دقایق پایانی ‏نیمه اول، پس از اینکه اونز روی پای سیسه تکل زد، به نظر می رسید که به سوی بازیکن حریف آب ‏دهان هم پرتاب کرده و در مقابل، سیسه هم این کار را تکرار کرد.‏
‏هرچند اونز اعلام کرد که اصلا چنین حرکتی را مرتکب نشده اما سیسه به طوری رسمی به خاطر ‏رفتارش عذرخواهی و آن را بسیار نامطلوب توصیف کرد.‏
اکنون سایت گل گزارش داد که با توجه به پذیرش این اقدام از سوی سیسه، کمیته سه نفره ای از داوران ‏برجسته فوتبال انگلیس که از سوی اتحادیه فوتبال این کشور مسئول بررسی این پرونده شدند، رای به ‏محرومیت 7 جلسه ای او دادند؛ به این ترتیب، او تنها در سه بازی آخر فصل می تواند نیوکاسل را ‏همراهی کند.‏
اونز هم در صورت گناهکار شناخته شدن، با محرومیتی 6 جلسه ای روبرو خواهد شد.‏

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:محرومیت 7جلسه ای سیسه بخاطر پرتاب آب دهان, | 13:25 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اسکولز: اوزیل در آرسنال بی انگیزه است


پل اسکولز، هافبک سابق منچستريونايتد عنوان کرد که مسوت اوزيل، هافبک آرسنال بسيار بي انگيزه بازي مي‌کند.


به گزارش "ورزش سه"، اوزیل پس از درخشش در رئال مادرید، از برنابئو راهی امیریتس شد ولی هیچگاه نتوانست درخشش در رئال را در آرسنال تکرار کند. اسکولز در ستون اختصاصی خود در ایونینگ استاندارد نوشت که او انگیزه ی کافی را ندارد و آرسنال از عدم وجود یک رهبر در زمین رنج می‌برد.

او گفت:" در طول سال‌ها، بازیکنان بزرگ آرسنال خیلی جاه طلب بودند مثل ویرا، هانری، فابرگاس و فان پرسی که همگی از تیم جدا شدند. آنها برای یک دلیل ساده و موجه تیم را ترک کردند و دلیل این بود که آرسنال دیگر قهرمان لیگ نمی‌شد. آن بازیکنان فهمیدند که اگر می‌خواهند جام ببردند باید به تیم دیگری بروند. برای همین است که مسوت اوزیل، یک خرید آسان برای آرسنال تلقی می‌شود. از وقتی که به این تیم پیوسته، نمی‌توان کیفیتش را زیر سوال برد ولی بیشتر دقایق بازی را احساسی بازی می‌کند، هر چقدر هم که در زمین بدود. او به یک رهبر در زمین نیاز دارد. در رئال مادرید شانس بالایی برای قهرمانی داشت ولی در آرسنال، این شانس حتی مطرح نیست."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:اسکولز: اوزیل در آرسنال بی انگیزه است, | 13:24 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دعوت دوباره مارسلو به تیم ملی برزیل


مارسلو، مدافع رئال مادريد براي اولين بار تحت هدايت کارلوس دونگا به تيم ملي دعوت شد.


به گزارش "ورزش سه"، دونگا از ابتدای حضورش در تیم ملی برزیل، مارسلو را به تیم ملی دعوت نکرد و فیلیپه لوئیس، مدافع چلسی را به او ترجیح می‌داد. با این حال، دونگا با توجه به عملکرد بسیار خوب مارسلو در طول هفته های اخیر، تصمیم گرفته که او را برای دیدارهای تدارکاتی مقابل فرانسه و شیلی به سلسائو دعوت کند.

همچنین روبینیو بار دیگر به تیم ملی دعوت شد و فیلیپه لوئیس و دنیلو نیز جایگاهشان در تیم ملی را حفظ کردند.

لیست کامل به شرح زیر است.

دروازه بان‌ها: دیگو آلوس، مارسلو گروه، جفرسون

مدافعین: ماریکینیوس، تیاگو سیلوا، میراندا، فیلیپه لوئیز، داوید لوئیز، مارسلو، دنیلو، فابینیو

هافبک‌ها: الیاس، فرناندینیو، لوئیس گوستاوو، روبرتو فیرمینیو، اوسکار، ویلیان، کوتینیو، داگلاس کاستا

مهاجمین: روبینیو، نیمار، دیگو تاردلی

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:دعوت دوباره مارسلو به تیم ملی برزیل, | 13:21 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

په‌په در آستانه تمدید قرارداد با رئال


په‌په، مدافع با تجربه رئال مادريد در آستانه تمديد قرارداد با اين باشگاه است.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع پرتغالی که عملکرد بسیار خوبی در طول چند فصل اخیر در پیراهن سپیدپوشان داشته، تا پایان فصل بعد با رئال قرار داد دارد و گزارش‌ها از پیشنهاد منچسترسیتی برای جذب او حاکی بود.

 با این حال، روزنامه مارکا، نزدیک به باشگاه رئال گزارش داد که رئال پیشنهادی برای تمدید قرارداد او ارائه کرده و به زودی، په‌په با رئال تمدید خواهد کرد. او از حضور در رئال خوشحال است و قصد افزایش دستمزدش را ندارد. تنها مانع بر سر این تمدید، مدت اعتبار قرارداد است که باشگاه رئال می‌خواهد قرارداد تا 2017 تمدید شود ولی په‌په، خواهان تمدید آن تا 2018 است

 

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:په‌په در آستانه تمدید قرارداد با رئال, | 13:20 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کفاشیان‌ فردا نایب‌ رئیس‌ AFC می‌شود


رئيس فدراسيون فوتبال ايران، فردا و با پايان ثبت نام انتخابات کنفدراسيون فوتبال آسيا به دليل بي‌رقيب بودن، زودتر از زمان برگزاري انتخابات به عنوان نايب رئيس اين کنفدراسيون انتخاب خواهد شد.


 

به گزراش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پس از ایجاد منطقه جدید در آسیا به اسم آسیای میانه (CAFA) و حضور فدراسیون ایران در این منطقه، طبق هماهنگی‌های موجود مقرر شده است تا علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به نمایندگی از این منطقه برای نامزدی نایب رئیسی ثبت نام کند که به این ترتیب به نظر می‌رسد از حالا نایب رئیسی کفاشیان در دور بعدی انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا حتمی باشد.

بر همین اساس و طبق اعلام AFC فردا (28 فوریه) مهلت ثبت نام برای کرسی‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان می‌رسد و در صورتی که تا پایان مهلت مقرر، از منطقه CAFA هیچ فرد دیگری برای نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام نکند که البته طبق توافقات موجود بعید است چنین اقدامی صورت گیرد، علی کفاشیان فردا خیلی زودتر از موعد مقرر و حدود دو ماه جلوتر به دلیل بی‌رقیب بودن به عنوان نایب رئیس AFC انتخاب خواهد شد.

انتخابات کرسی‌های مختلف AFC دهم اردیبهشت در بحرین برگزار می‌شود و طبق مقررات این کنفدراسیون، باید از هر منطقه یک نایب رئیس برای AFC انتخاب شود.

پیش از ایجاد منطقه جدید، کنفدراسیون آسیا شامل 4 منطقه بود که ایران در بین منطقه غرب آسیا و با کشورهای عربی شامل بحرین، عراق، اردن، کویت، لبنان، عمان، فلسطین، قطر، عربستان، سوریه، امارات و یمن قرار داشت که با ایجاد منطقه آسیا میانه، فدراسیون ایران به این منطقه جدید التأسیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوست.

این منطقه در حال حاضر داری 6 عضو از جمله ایران، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان است.

 

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393برچسب:کفاشیان‌ فردا نایب‌ رئیس‌ AFC می‌شود, | 13:17 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

لیورپول از لیگ اروپا حذف شد


ليورپول با شکست مقابل بشيکتاش در ضربات پنالتي، از رقابت هاي ليگ اروپا حذف شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برندان راجرز که در دیدار رفت با یک گل بشیکتاش را شکست داده بودند، در دیدار امشب 1-0 ‏شکست خوردند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی بود که بشیکتاش توانست 5-4 به برتری دست پیدا کند و با حذف ‏لیورپول، راهی مرحله بعد رقابت ها شود.‏
بازی در نیمه اول بیشتر در میانه زمین در جریان بود و دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نکردند و در نهایت با تساوی ‏بدون گل به رختکن رفتند. ‏
در نیمه دوم شاگردان اسلاون بیلیچ که برای صعود به مرحله بعد نیاز به گلزنی داشتند، حملات بیشتری روی دروازه لیورپول انجام ‏دادند و سرانجام در دقیقه 73 به گل رسیدند. یک حرکت خوب از توره از سمت چپ و پاس او برای دمبا با، با کنترل دیدنی این بازیکن ‏همراه شد اما قبل از اینکه او بتواند از توپ استفاده کند، علی ارسلان از راه رسید و با ضربه ای دقیق و تماشایی، از پشت محوطه ‏جریمه، دروازه لیورپول را باز کرد.‏



حملات بشیکتاش ادامه پیدا کرد و در آخرین ثانیه وقت های قانونی، دمبا با می توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند اما ضربه ‏او از داخل محوطه شش قدم، به تیر دروازه مینیوله برخورد کرد. به این ترتیب، کار به وقت های اضافه کشیده شد.‏
در وقت های اضافه بازی محتاطانه دو تیم باعث شد تا موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشود و در نهایت، سرنوشت بازی در ‏ضربات پنالتی رقم خورد.‏
بازیکنان دو تیم 9 ضربه پنالتی اول را به گل تبدیل کردند اما دژان لوورن که پشت ضربه پنجم لیورپول قرار گرفت، توپ را به بالای ‏دروازه زد تا قرمزها 10 سال پس از پیروزی مقابل میلان در فینال چمپیونزلیگ در ضربات پنالتی در استانبول، این بار با شکست در ‏این ضربات، این شهر را ترک کنند.‏

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393برچسب:لیورپول از لیگ اروپا حذف شد, | 13:16 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

خرید انصاری‌فرد یکی از اشتباهات اوساسونا بود


باشگاه اوساسونا در خريد چند بازيکن طي تابستان گذشته مرتکب اشتباه شده است.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سایت ورزشی ایالت ناوارا با اشاره به این مطلب در گزارش خود آورده است: اوساسونا پیش از سقوط به دسته دوم فوتبال اسپانیا در پایان فصل گذشته، 14 سال را در سطح نخست فوتبال اسپانیا گذرانده بود. حضور در فینال کوپادل‌ری و رسیدن به رقابت‌های اروپایی از موفقیت‌های این تیم طی این سال‌ها بود.

دیاریو دی‌ناوارا در ادامه آورده است: خوزه آنتونیو کاماچو روی نیمکت اوساسونا نشست و نتیجه‌های بسیار خوبی گرفت. پس از او نیز خوزه لوییس مندیلیبار هدایت این تیم را به دست گرفت اما پس از آنکه خاوی گارسیا در سال 2014 به پامپلونا آمد، دوران بدی در اوساسونا آغاز شد که در نهایت هم به سقوط این تیم انجامید. میگل آرچانکو از ریاست باشگاه استعفا کرد. کمیته مدیران باشگاه تا ماه دسامبر باشگاه را اداره کردند تا لوییس سابالزا در نهایت ریاست باشگاهی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و بدهی‌های بسیاری هم دارد را به دست بگیرد. پای اوساسونا اخیرا به یک پرونده تبانی هم باز شده تا اوضاع بدتر هم بشود.

در این شرایط، پردراگ واسیویچ مامور شد بازیکنان جدیدی را برای اوساسونا بخرد تا این تیم حداقل در زمین مسابقه با گرفتن نتیجه های خوب، تا حدودی هواداران را خوشحال کند. واسییویچ تابستان سختی را سپری کرد. او برای خرید بازیکن تنها دو ماه فرصت داشت اما موفق شد 6 بازیکن جدید را به پامپلونا بیاورد. روبرتو سانتاماریا، چدریک مابواتی، خاوی فلانو، کریم انصاری فرد، لیاسین کادامورو و جواد نکونام. او همچنین اچاید یون، بازیکن این تیم که نیم فصل دوم فصل گذشته را در ارکولس بازی کرده بود را به تیم بازگرداند.

با آمدن این هفت بازیکن به پامپلونا، یان اوربان هم روی نیمکت مربیگری اوساسونا نشست تا بتواند تیمی بسازد که در پایان فصل به دسته نخست لیگ فوتبال اسپانیا صعود کند اما خیلی زود مشکلاتی در مدیریت ورزشی باشگاه به وجود آمد تا مشخص شود صعود کردن به دسته بالاتر کاری بسیار سخت است.

اشتباه نخست اینکه واسیویچ چهار بازیکن ملی پوش را خریده بود. این موضوع اوساسونا را در ماه های اکتبر و در رویارویی با آلکورکون با مشکل مواجه کرد. پس از آن و در ژانویه، با نبود این تعداد بازیکن در دیدار با تیم‌های لاس پالماس، لگانس، رکرتیوو اوئلوا، سابادل و بارسلونا B نیز دردسرهایی برای اوساسونا ایجاد شد.

اتفاق اصلی در همان ژانویه رخ داد و اوساسونا موفق شد 6 بازی بدون شکست را سپری کند اما همه از سطح پایین فوتبالی که بازیکنان ملی پوش این تیم در ترکیب داشتند شگفت زده شدند. بازگشت این بازیکنان ملی‌پوش از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و جام ملت‌های آسیا موجب نشد تا سطح فوتبالی که اوساسونا ارائه می‌کند بالاتر برود. پس از بازگشت آنها به تیم، اوساسونا مقابل رئال زاراگوزا، یاگوسترا و رئال مایورکا شکست خورد. از بین تمام بازیکنانی که به اوساسونا آمده اند فقط روبرتو سانتاماریا توانسته انتظارات را برآورده کند.

خریدهای بد
اگر تابستان گذشته شرایط اوساسونا خیلی بد بود، زاراگوزا هم در چنین شرایطی بود اما آنها آنخل مارتین گونزالس، مدیر ورزشی پیشین اوساسونا را به تیم خود بردند تا او هم طی 28 روز، 15 بازیکن جدید برای تیم بخرد. نتیجه این اتفاق هم حضور زاراگوزا در رتبه ششم جدول رده‌بندی است و این تیم امیدهای زیادی برای صعود به دسته بالاتر دارد. داشتن دید باز می‌تواند یک تیم را به تمامی اهداف دل‌خواهش برساند. اتفاقی که در زاراگوزا رخ داد می‌تواند یک الگو باشد اما بازیکنانی که اوساسونا خرید، زیاد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

بازیکنی مانند کادامورو هنوز نتوانسته برای خودش جایی در ترکیب اولیه دست و پا کند. نمایش ضعیفی دارد و به عقیده هواداران در بازی‌هایی از جمله رویارویی با یاگوسترا، به خاطر اشتباه‌هایی که انجام داد موجب شکست تیم هم شد. کریم انصاری‌فرد هم هنوز نتوانسته یک گل برای اوساسونا بزند. او به خاطر درخشش نینو به نیمکت ذخیره‌ها دوخته شده است. چدریک دقایقی در زمین حضور می‌یابد اما تاکنون نتوانسته نقش تاثیرگذاری در تیم ایفا کند. او بازیکنی سرعتی است و می‌تواند از آن استفاده کند اما زیاد نمی‌تواند در نقش گلزن ظاهر شود. حضور نکونام در ترکیب اوساسونا هم موجب شده این تیم سنگین‌ترین شکست‌ها را متحمل شود و قدرت رهبری او در تیم موجب نشده این تیم نمایش بهتری داشته باشد.

انتظارها برای فصل آینده
با توجه به اینکه فرصت زیادی تا پایان فصل باقی نمانده، اوساسونا باید بهترین راه برای فرار از این شرایط را بیابد. گام نخست این است که قرارداد پردراگ واسیویچ که تا پایان فصل اعتبار دارد را تمدید کند. برخی از بازیکنان ملی‌پوش از جمله کادامورو، چدریک و انصاری فرد هم که تابستان گذشته به اوساسونا آمدند، در پایان فصل پامپلونا را ترک می‌کنند. پس از آن، سران باشگاه باید به دنبال خرید بازیکن جدید باشند. بازیکنانی با تجربه که عملکرد آنها ثابت شده باشد و با بودجه پایین باشگاه نیز همخوانی داشته باشد.

با انجام این کارها و با پرورش بازیکنانی نظیر میکل و میگل مرینو اولاوید در آکادمی باشگاه، اوساسونا می‌تواند به پروژه فوتبالی که در دست اجرا دارد دست پیدا کرده و به هدف خود که رسیدن به سطح نخست فوتبال در اسپانیاست برسد.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393برچسب:خرید انصاری‌فرد یکی از اشتباهات اوساسونا بود, | 13:15 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

ترکیب اصلی بایرلورکوزن- اتلتیکو مادرید


اتلتيکو مادريد، نايب قهرماني فصل قبل چمپيونزليگ، امشب در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي اين ‏فصل، ميهمان لورکوزن است.‏


به گزارش "ورزش سه"، رئال هفته قبل از آلمان با دست پر به خانه برگشت و حالا شاگردان سیمئونه می ‏خواهند مانند رقیب همشهری، ژرمن ها را در خانه، ناکام بگذارند.‏  

لورکوزن: لنو، هیلبرت، پاپادوپولوس، اسپاهیچ، وندل، بندر، کاسترو، بالعربی، کالهان اوغلو، سون هئونگ ‏مین، درمیچ

اتلتیکو: مویا، خوان فران، گودین، میراندا، گیلرمه، آردا، گابی، تیاگو، سائول، گریژمان، مانژوکیچ

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:ترکیب اصلی بایرلورکوزن- اتلتیکو مادرید, | 14:14 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

انتقاد تند مورینیو از هاجسون و دل بوسکه


ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي به انتقاد از روي هاجسون و ويسنته دل بوسکه پس از عملکرد ضعيف آنها در جام جهاني 2014 پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و انگلیس هر دو در دور گروهی، از مسابقات حذف شدند و مورینیو معتقد است که آنها به یک تغییر اساسی در تاکتیک‌های تیم نیاز داشتند.

مورینیو درباره شکست 2-1 انگلیس مقابل اروگوئه گفت:" آنها می‌باختند و در صورت باخت، از دور مسابقات کنار می‌رفتند، بنابراین باید گل می‌زدند. وقتی 1-0 عقب بودند، 2 تغییر در تیم ایجاد کردند ولی هاجسون ، استرلینگ را بیرون کشید و بارکلی را به میدان برد و لالانا را به جای ولبک به زمین فرستاد. من هیچ استراتژی در این تغییر نمی‌بینم، مدل تاکتیتی مشابه، سیستم مشابه."

مورینیو درباره اسپانیا گفت:" اسپانیا در حال باختن بود ، دیگو کاستا را بیرون کشیدند و فرناندو تورس را به میدان فرستادند. چرا؟ آنها را همزمان بازی بده. باید تغییر ایجاد کرد ولی آنها می‌گویند نه ، اسپانیا سیستم خودش را دارد، فلسفه ی خودش را دارد. به درک ! اگر جواب نمی‌دهد، باید تغییرش داد."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:انتقاد تند مورینیو از هاجسون و دل بوسکه, | 14:12 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

توفان هفت دقیقه ای تراکتور را غرق کرد


تراکتورسازي در برف و سرماي شديد قارشي برتري نيمه اول را از دست داد و دومين شکست ايراني ها در آسيا را رقم زد.


 

به گزارش "ورزش سه" تراکتور سازی در اولین مسابقه آسیایی خود در لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان سرد مقابل حریف مرموز خود قرار گرفت و علی رغم اینکه نیمه اول را با برتری به رختکن رفته بود در پایان مغلوب میزبان خود شد.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:توفان هفت دقیقه ای تراکتور را غرق کرد, | 14:11 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

شکست غیرمنتظره آرسنال مقابل موناکو


آرسنال در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان مقابل موناکو 3-1 شکست خورد و اميدهايش براي صعود به مرحله بعد به شدت کمرنگ شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی ها که امیدوار بودند بعد از سه فصل، بار دیگر فرصت حضور در ‏مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را به دست بیاورند، با شکست سنگین خانگی مقابل موناکو، یک بار ‏دیگر در آستانه حذف قرار گرفتند.‏
دو تیم بازی را متعادل آغاز کرد و توپچی ها اگرچه بیشتر صاحب توپ و میدان بودند، اما نتوانستند ‏موقعیت چندانی ایجاد کرد.‏

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:شکست غیرمنتظره آرسنال مقابل موناکو, | 14:10 | نویسنده : امیررضا خضرلو |