ترجیح دادم به جشن تولد رونالدو نروم


توني کروس در پايان بازي شب گذشته رئال مادريد و شالکه در مصاحبه با شبکه ZDF به نوعي از برگزاري جشن تولد رونالدو در شب شکست از اتلتيکو مادريد انتقاد کرد.


به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته با گلزنی کریس رونالدو و مارسلو موفق شد 2-0 شالکه را در ویلتنس آرنا شکست داده و تقریبا بیش از نیمی از راه صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را طی کند.

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال که به کشورش بازگشته بود، در پایان بازی به شبکه ZDF گفت:" مقابل اتلتیکو خیلی خیلی بد بازی کردیم و باختیم. خیلی از تیم ها از بحرانی شدن شرایط رئال خوشحال شدند. پس از آن شکست، در دو بازی مقابل دپورتیوو و شالکه با وجود کسب پیروزی، مثل همیشه بازی نکردیم.امیدوارم خیلی زود به فرم سابقمان بازگردیم."

از کروس در مورد جشن تولد رونالدو در شب شکست رئال در دربی مادرید سوال شد که وی چنین پاسخ داد:" من هم به این جشن دعوت شده بودم اما ترجیح دادم دعوت رونالدو را رد کنم. برای این کار دلایل خودم را داشتم. یکی از آنها این بود که می توانستم عواقب حضور در آن جشن را حدس بزنم.همان چیزهایی که انتظارش را داشتم، روزهای بعد به وقوع پیوستند.البته نمی خواهم از کسی بدین خاطر انتقاد کنم چرا که معتقدم زندگی خصوصی هر کسی به خودش ارتباط دارد."

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:ترجیح دادم به جشن تولد رونالدو نروم, | 15:49 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

قرارداد الوکره با قوچان‌نژاد نهایی شد


الوکره، تيم انتهاي جدولي ليگ ستارگان، قرارداد خود با رضا قوچان‌نژاد را نهايي کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مدیریت باشگاه الوکره، اقدامات مربوط به ثبت قرارداد رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی را در فهرست تیم نهایی کرد تا برای هفته های باقی مانده از این فصل لیگ ستارگان مهیا شود.

امروز الوکره دیداری با الشحانیه در ورزشگاه سعودابن عبدالرحمن الوکره که ورزشگاه خانگی اش است برگزار می کند که احتمالا قوچان‌نژاد در آن بازی نمی کند.

گفتنی است که رضا قوچان‌نژاد 28 ساله است و بهترین مهاجم تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، این بازیکن قبلا در باشگاه هایی چون چارلتون انگلیس، استاندارد لیژ بلژیک و الکویت کویت بازی کرده است.
این بازیکن ایرانی سه شنبه صبح به دوحه رسید و پس از آن به بیمارستان سبیتار رفت و برای معاینات پزشکی مور بررسی قرار گرفت.

تیم الوکره از باشگاه های بحران زده لیگ ستارگان قطر است. این تیم از میان ۱۴ تیم در پایان هفته هفدهم در جایگاه یازدهم قرار گرفت و احتمال داده می شود در پایان فصل به دسته پایین تر سقوط کند.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:قرارداد الوکره با قوچان‌نژاد نهایی شد, | 15:48 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

رونالدو در یک قدمی رکورد لئو مسی


کريستيانو رونالدو امشب در مقابل شالکه اين فرصت را دارد تا با گلزني، رکورد مسي و رائول را بشکند يا با آنها مساوي کند.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در لیگ قهرمانان تاکنون 13 برد متوالی کسب کرده و از این لحاظ بالاتر از بازیکنان 11 برده ای همچون بکام،ریبری و شواین اشتایگر قرار دارد.کریستیانو همچنین در 11 بازی بیرون از خانه در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده که از این لحاظ رکورددار است. او در 14 بازی دور از برنابئو، 20 گل برای رئال به ثمر رسانده است.

فوق ستاره پرتغالی اگر در بازی امشب مقابل شالکه حداقل یک گل بزند، با رکورد گلزنی مسی و رائول در تمام رقابت های باشگاهی اروپا( لیگ اروپا، سوپرجام اروپا و لیگ قهرمانان) برابری خواهد کرد. مسی و رائول تا بدینجا در همه رقابت های باشگاهی در اروپا، 76 گل به ثمر رسانده اند.

البته مسی در لیگ قهرمانان تاکنون 76 گل به ثمر رسانده و از این حیث با سه گل اختلاف از رونالدو رکورددار است. کریستیانو باید سه گل به شالکه بزند تا به رکورد مسی در چمپیونزلیگ برسد.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:رونالدو در یک قدمی رکورد لئو مسی, | 15:47 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

عکس هایی از ورزش فوتبال

لیونل مسی و مارادونا messi maradona

کریستیانو رونالدو در پرتغال cristiano ronaldo portugal

جدیدترین عکس کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo real madrid

بقیه در ادامه مطلب......

..............

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:مسی,ورزش,عکس ,پوستر مسی,پوستر ورزشی,والیپر ورزش,فوتبال,توپ, | 15:44 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

مرزبان: برابر راه‌آهن کار فوق‌العاده سختی داریم


سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت: بازي مقابل راه‌آهن براي ما فوق‌العاده سخت خواهد بود.


به گزارش "ورزش سه" علیرضا مرزبان در گفت وگو با باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار کرد: راه‌آهن تیمی است که با تغییرات مدیریتی انجام شده در آن بنا شد از مجموعه خاصی به آن‌ها پول تزریق شود که حالا خطرناک است.

وی افزود: همچنین تغییرات کادر فنی طبیعتا به این تیم کمک می‌کند تا با شرایط خوبی مقابل ما حاضر شوند و به همین دلیل دیدار مقابل راه‌آهن بازی فوق‌العاده سختی برای ماست.

سرمربی تیم پدیده با اشاره به بازیکنان راه‌‎آهن خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنانی دارد که تجربه بزرگی در لیگ برتر فوتبال ایران دارند. بازیکنانی که سالیان سال در باشگاه‌های بزرگ بازی کرده‌اند و طبیعتا مقابل ما انگیزه دارند تا از انتهای جدول خودشان را جدا کنند.

وی تصریح کرد: هر چه از لیگ برتر می‌گذرد فشار بازی‌ها بیشتر می‌شود. تیم‌هایی که برای قهرمانی و سهمیه آسیا می‌جنگند به یک شکل و تیم‌هایی که پایین هستند و برای فرار از سقوط می‌جنگند باعث شده‌اند تا ما نبردهای سختی را هر هفته داشته باشیم.

سرمربی پدیده یادآور شد: این بازی هم برای ما نتیجه حساسی دارد تا ما بتوانیم با این پیروزی شرایط خودمان را در جدول صد در صد تثبیت کنیم که بعد بتوانیم در بازی‌های خانگی که داریم امتیازات لازم را بگیریم تا سال آینده یک‌بار دیگر هم برای مردم این ارمغان را داشته باشیم که ما قدرت این را داریم تا در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و بازی‌های با کیفیتی نشان دهیم.

مرزبان افزود: هواداران خوب ما لیاقت این را دارند تا سال آینده تیمی را به لیگ برتر معرفی کنیم که قدرت گرفتن سهمیه را حداقل داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

تیم پدیده خراسان جمعه یک اسفند از ساعت 15:30 مقابل تیم راه آهن به میدان خواهد رفت.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:مرزبان: برابر راه‌آهن کار فوق‌العاده سختی داریم, | 15:40 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

یوفا اجازه استفاده ازلباس مشکی رابه رئال نداد


رئال مادريد امشب نمي تواند از لباس سوم خود که مشکي است در مقابل شالکه استفاده کند. پيراهني که منقش به تصوير يک اژدهاست.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در زمین شالکه به مصاف این تیم خواهد رفت. در جلسه هماهنگی پیش از این بازی، مقرر شد تا رئال از پیراهن دوم خود که به رنگ صورتی است استفاده کند.

دلیل این امر، نزدیک بودن رنگ مشکی پیراهن سوم رئال به رنگ پیراهن اول شالکه (آبی) است و طبق قوانین یوفا، استفاده دو تیم از رنگ های نزدیک به هم، غیرقانونی است. آخرین باری که رئال از پیراهن های صورتی رنگ خود استفاده کرده بود، بر می گردد به 31 آگوست 2014 و در بازی مقابل سوسیداد که به شکست 4-2 کهکشانی ها ختم شد.

منبع: ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:یوفا اجازه استفاده ازلباس مشکی رابه رئال نداد, | 22:24 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

افشارزاده: به موقع جواب فردوسی‌پور را می‌دهیم


کليپ مربوط به اميرقلعه نويي در برنامه نود واکنش زيادي را به همراه داشت که در آخرين واکنش مديرعامل استقلال اعتراضش را به آن اعلام کرد.


به گزارش "ورزش سه"، دراین کلیپ عادل فردوسی پور با زیرکی و رندی خاصی بعد از صحبت های کارشناسی امیرقلعه نویی در مورد خطای بازیکنان پیکان به طالب لو صدای خنده های کودکی را گذاشت و آن را به سخره گرفت.

بهرام افشارزاده در واکنش به صحبت های فردوسی پور در برنامه نود به "ورزش سه" گفت: ما یک بازی حساس برابر گسترش فولاد تبریز در پیش داریم و به همین دلیل هم نمی خواهم تیم را در آستانه این بازی وارد حاشیه کنیم. من به موقع پاسخ محکمی به صحبت های عادل فردوسی پور می دهم ولی الان وقتش نیست.

او در مورد این که آیا قصد رفتن به برنامه نود و دفاع از امیرقلعه نویی را ندارد هم گفت: من هرگز به برنامه نود نمی روم و برای این موضوع هم دلیل دارم.بعد از این همه سال حضور در ورزش دیگر عاشق دوربین نیستم که بخواهم در برنامه نود شرکت کنم.

مدیرعامل استقلال گفت که روزی به یک برنامه تلویزیونی می رود و به این صحبت ها پاسخ می دهد: حتما روزی که فرصت مناسب باشد به یک برنامه تلویزیونی می روم و در مورد این صحبت ها پاسخ می دهم. البته شاید الان فرصت مناسبی برای این کار نباشد.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:افشارزاده: به موقع جواب فردوسی‌پور را می‌دهیم, | 22:23 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیش بازی نفت‌م.س ـ تراکتور؛ رونمایی از تونی


توني اوليويرا در اولين تجربه مربيگري پس از بازگشت به ايران به شهري خواهد رفت که هوادارانش دست کمي از تبريزي ها ندارند.


به گزارش "ورزش سه"، نفت‌مسجدسلیمان با فراری جذاب از قعرجدول حالا چشم به یک برد خانگی و صعود به رتبه یازدهم رده‌بندی مسابقات لیگ دارد. البته کار آنها راحت نیست چرا که تراکتور هم که هفته گذشته صبا را برد برای ماندن در کورس مدعیان باید برابر تیم نفت‌ مسجدسلیمان برنده شود. نفت که هفته گذشته گسترش را در تبریز متوقف کرد، تیمی سفت و سخت و مقاوم است.

1. نفت‌ مسجدسلیمان هفته گذشته با گسترش فولاد صفر ـ صفر کرد و 2 هفته قبل یک ـ صفر صبای قم را برد آنها در بازی هفته هجدهم هم برابر پیکان مساوی کردند. به واقع آنها 296 دقیقه است که در مسابقات فوتبال لیگ، گلی را دریافت نداشته اند.

2. تراکتور در 5 بازی گذشته، 2 برد، یک مساوی و 2 باخت گرفته است. آنها هفته قبل، تیم صبا را در قم 3-2 بردند و حالا برای پیروز شدن برابر نفت‌ مسجدسلیمان پرانگیزه هستند.

3. بازی رفت 2 تیم روز 7 شهریور 93 در تبریز به پیروزی 3 ـ صفر برای تیم تبریزی منجر شد.

4. سرمربی هر 2 تیم تغییر کرده است. در بازی رفت، رسول خطیبی و مجید باقری نیا، سرمربیان 2 تیم  بودند. خطیبی که جدایی پرسروصدایی از تراکتور داشت، برای شاگردان سابقش آرزوی موفقیت کرده است.

5. بازی تراکتورسازی و نفت‌ مسجدسلیمان یک یار غایب دارد. محمود تیغ نورد هافبک تیم گسترش فولاد تنها یار غایب این دیدار است.

6. تراکتورسازی هفته گذشته 3-2 صبا را برد و این هفته احتمالا با همان ترکیب هفته گذشته بازی می‌ کند. عیسی اندوی(حامد لک)، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، مهرداد بایرامی و ادر لوسیانو بازیکنان احتمالی این تیم هستند.

7. نفت‌ مسجدسلیمان هم با ترکیب گئورگی گئورگنف، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، حمزه حدادی، کیومرث چراغی، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، روسلان ملزدینوف و لوئیس کارلوس دوسانتوس به میدان حریف خواهد رفت.

8. مسابقه این دو تیم احتمالا پرتماشاگرترین بازی روز خواهد بود مگر آنکه پرسپولیسی ها همت کنند و ورزشگاه آزادی را بیش از مسابقات گذشته پر کنند. پرشورهای جنوبی که از عوامل اصلی جذابیت تیم نفت هستند حتما ورزشگاه کوچک شان را پر می‌ کنند.

9. جدال بهترین گلزن لیگ با تیمی که سخت گل می‌ خورد جذاب خواهد بود. اگرچه نفت به حکم میزبانی باید بیشتر حالت تهاجمی به خود بگیرد.

10. تراکتورسازی در زمان رسول خطیبی تهاجمی ترین تیم ایران بود. این همان سبکی است که تونی اولیویرا هم به آن علاقمند است و به همین واسطه در تبریز محبوب شده است. البته بازی تیم تونی مبتنی بر پاس های کوتاه و حرکات سریع توپ در خط حمله بود چیزی که او با 4جلسه تمرین نمی‌ تواند به آن رسیده باشد.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:پیش بازی نفت‌م,س ـ تراکتور؛ رونمایی از تونی, | 22:22 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

واکنش بلاتربه اقدام نژادپرستانه هواداران چلسی


گروهي از هوادارن چلسي ، در پايان بازي تيم محبوبشان مقابل پاريس سنت ژرمن و در راه برگشت از ورزشگاه پارک دو پرنس، در متروي پاريس از ورود يک مرد سياه‌پوست به داخل مترو جلوگيري کردند و شعارهاي نژادپرستانه سر دادند.


به گزارش "ورزش سه"، فیلم این اتفاق به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شده و بازتاب وسیعی نیز در رسانه های اروپا داشت. این گروه کوچک از هواداران چلسی، با صدای بلند فریاد می زدند:" ما نژادپرستیم، ما نژادپرستیم و دوست داریم اینطور باشیم."

سپ بلاتر رئیس فیفا در واکنش به این اتفاق زشت، در صفحه توئیتر خود نوشت :" من اقدام نژادپرستانه این گروه کوچک از هواداران چلسی را محکوم می کنم. در فوتبال جایی برای نژادپرستی وجود ندارد."

همچنین یکی از مدیران ارشد چلسی نیز در مصاحبه با سایت گل گفت:" چنین رفتاری در فوتبال یا جامعه جایی ندارد. ما از هر گونه اقدام قضایی بر علیه آنها و چنین رفتاری حمایت خواهیم کرد. باشگاه چلسی سخت ترین برخورد ممکن را با افرادی که در این قضیه سهیم بودند خواهد کرد و آنها را از عضویت باشگاه محروم خواهیم کرد."

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:واکنش بلاتربه اقدام نژادپرستانه هواداران چلسی, | 22:22 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

لادروپ پیشنهاد سرمربیگری ژاپن را تایید کرد


مايکل لادروپ بازيکن سابق بارسلونا و رئال مادريد که سابقه مربيگري سوانسي در ليگ برتر انگلستان را دارد، مورد توجه مسئولان فدراسيون فوتبال ژاپن براي هدايت تيم ملي اين کشور قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، پس از اتهامات تبانی وارده به خاویر آگیره، بخاطر دوران حضورش در ساراگوسا و نیز حذف شدن ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، مسئولان ژاپنی تصمیم به قطع همکاری با این مربی مکزیکی گرفتند و حالا از لادروپ به عنوان یکی از گزینه های جانشینی آگیره در تیم ملی ژاپن نام برده می شود.

لادروپ که در حال حاضر هدایت تیم لخویای قطر را بر عهده دارد و تیم او با یک امتیاز اختلاف نسبت به السد در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد، به کیودو نیوز گفت:" هفته بعد لیگ قهرمان آسیا شروع می شود و در آینده ای نزدیک،بازی های زیادی را در پیش خواهیم داشت. از علاقه ژاپنی ها  به خودم برای هدایت تیم ملی کشورشان آگاهم اما به آنها گفته ام که در حال حاضر، لخویا برای من در اولویت قرار دارد. وقتی فصل جاری در ماه می به پایان رسید، آن موقع می توانیم بنشینیم و صحبت کنیم. مقصد بعدی من می تواند ژاپن یا هر تیم دیگری باشد؛ شاید هم در لخویا ماندم."

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:لادروپ پیشنهاد سرمربیگری ژاپن را تایید کرد, | 22:21 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به فان خال


اتحاديه فوتبال انگليس به دليل صحبت هاي لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد، در پايان ديدار مقابل ‏کمبريج يونايتد، به او اخطار داد.‏


به گزارش "ورزش سه"، مربی هلندی بعد از دیدار اول تیمش مقابل کمبریج در دور سوم ‏FA Cup‏ که با ‏تساوی بدون گل به پایان رسید، اعلام کرد که همه چیز از جمله داوری، علیه تیمش بوده است.‏
به همین دلیل اتحادیه فوتبال انگلیس او را برای ادای توضیحات فراخواند و در نهایت توضیحات فان خال ‏باعث شد تا تنها به دادن اخطار به او اکتفا کنند.‏
در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است:" بعد از جلسه رسیدگی کمیته مستقل اتحادیه فوتبال، لوئیس فان ‏خال در مورد رفتارش در دیدارهای بعدی در رابطه با مصاحبه های بعد از بازی اخطار دریافت کرد.‏
سرمربی منچستریونایتد تکذیب کرد که صحبت هایش بعد از دیدار مقابل کمبریج یونایتد علیه داوران بازی ‏یا زیر سوال بردن شرایط بازی بوده است."‏
شیاطین سرخ در دیدار تکراری توانستند 3-0 کمبریج را شکست دهند و در دور بعد هم پرستون را از ‏پیش رو برداشتند تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف آرسنال شوند.‏‎

منبع : ورزش 3

 

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:اخطار اتحادیه فوتبال انگلیس به فان خال, | 22:20 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دی بوئر: آژاکس باید قهرمان لیگ اروپا شود


فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس، معتقد است اگر نتوانند اين فصل قهرمان ليگ اروپا شوند، اين فصل ‏براي آنها يک ناکامي تمام عيار خواهد بود.‏


به گزارش "ورزش سه"، آژاکس در حال حاضر 12 امتیاز با پی اس وی آیندهوون، صدرنشین لیگ هلند، ‏فاصله دارد؛ ضمن اینکه در جام حذفی هم با شکست مقابل ویتسه، از دور رقابت ها کناره رفته اند؛ به ‏همین دلیل قهرمانی در لیگ اروپا برای آنها اهمیت زیادی پیدا کرده است. ‏
دی بوئر که باید فرداشب در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیمش را مقابل لژیا ورشو ‏به میدان بفرستد، خبرنگاران گفت:" برای ما، لیگ اروپا بسیار مهم است. ما واقعا می خواهیم به مرحله ‏بعد برسیم؛ هرچند آسان نیست.‏
این آخرین شانس ما برای فتح جام در این فصل است. اگر این فصل به یک جام نرسیم، آنگاه باید از یک ‏فصل ناکام صحبت کنیم. بنابراین ما می خواهیم تا جای ممکن پیش برویم."‏
او در مورد تیم حریف هم گفت:" لژیا حریف باتجربه ای است. میانگین سنی آنها 29 سال است و تنها چند ‏بازیکن جوان دارند. آنها فوتبال مستقیم خوبی بازی می کنند؛ با بازیکنان کناری که خیلی به عقب برمی ‏گردند. آنها تیم خیلی خوبی هستند."‏

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:دی بوئر: آژاکس باید قهرمان لیگ اروپا شود, | 22:19 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

حقیقی در پرتغال کتفش را مداوا می‌کند


عليرضا حقيقي که پيش از ديدار تيم ملي ايران برابر عراق در جام ملت‌هاي آسيا با مصدوميت کتف مواجه شده بود به دنبال اين است که مداواي آن را آغاز کند.


 به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پنافیل پرتغال که در آخرین بازی تیمش چهار گل دریافت کرده است به دنبال این است که کتف مصدومش را به تیغ جراحی بسپارد و خود را مهیای حضور در ادامه رقابت‌ها کند.

علیرضا حقیقی به زودی زیر نظر کادر پزشکی تیم پنافیل مراحل درمانی‌اش را آغاز خواهد کرد تا خود را مهیای حضور در ادامه رقابت‌های باشگاهی کند.

تیم پنافیل در آخرین دیدارش در لیگ پرتغال در حالی که با نتیجه دو بر صفر از حریفش پیش افتاده بود در نهایت با نتیجه 4 بر سه بازی را به ماریتیمو واگذار کرد.

منبع:ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:حقیقی در پرتغال کتفش را مداوا می‌کند, | 22:18 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال شد


با موافقت تمامي اعضاي هيأت رئيسه، عليرضا اسدي به عنوان دبيرکل فدراسيون فوتبال انتخاب شد.


به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضا برگزار شد و مصوبات آن به شرح زیر اعلام شد.

1-با موافقت تمامی اعضای هیات رئیسه، علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
2- مرتضی محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه با حضور در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون، گزارشی از نشستهای برگزار شده و نتایج بدست آمده در این کمیته را به اعضا ارائه کرد.
3- خزانه دار فدراسیون ضمن حضور در این نشست، موارد مالی بررسی شده را به صورت کامل برای اعضا تشریح کرد.
4- اعضای هیات رئیسه با پیشنهاد دکتر عرب عامری، سرپرست نایب رئیسی امور بانوان فدراسیون در خصوص صدور مجوز تشکیل یک تیم فوتبال بانوان برای باشگاههای لیگ برتر و یا دسته اول موافقت کردند.
5- پیشنهاد آکادمی ملی فوتبال مبنی بر افزایش حق عضویت مدارس فوتبال مورد تایید قرار گرفت.
6- اعضای هیات رئیسه با تشکیل کمیته موقت فنی فوتسال موافقت کردند.
7- بنا بر پیشنهاد سرپرست نایب رئیسی امور بانوان فدراسیون و تایید هیات رئیسه، لیلا وقاری به عضویت کمیته آموزش فدراسیون منصوب شد.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال شد, | 22:17 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

جاسم کرار به عراق رفت


جاسم کرار که با توجه به محروميت انضباطي قادر به همراهي تيمش نيست با مجوز کادرفني به کشورش رفت.


به گزارش "ورزش سه"، هافبک عراقی تیم استقلال که در دیدار برابر سایپا بعد از اعتراض به داوری از زمین اخراج شد، با حکم کمیته انضباطی از همراهی تیمش در دو دیدار محروم شد.

جاسم کرار در پایان تمرین امروز از امیر قلعه‌نویی درخواست کرد به او تا روز دوشنبه مرخصی دهند که مورد موافقت سرمربی تیمش قرار گرفت و او تهران را به مقصد نجف ترک کرد.

استقلال این هفته در حالی به مصاف گسترش می‌رود که علاوه بر کرار، یعقوب کریمی و آرش برهانی هم قادر به همراهی این تیم نیست.

منبع : ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:جاسم کرار به عراق رفت, | 22:16 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

بنیتس: آماده کار در لیگ ترکیه هستم


رافا بنيتس، سرمربي ناپولي، اعلام کرد آماده است تا دوران حرفه اي اش را در ليگ ترکيه دنبال کند.‏


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بنیتس با ناپولی در تابستان آینده به اتمام می رسد و به همین دلیل، ‏شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می رسد.‏
او که در فردا شب باید تیمش را در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، مقابل تیم ترابوزان اسپور به ‏میدان بفرستد، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال مربیگری در سوپرلیگ ترکیه، گفت:" من در حال ‏حاضر از کار در ناپولی راضی هستم اما باید ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد. همیشه گفته ام: هرگز نگو ‏هرگز. پیش از پیوستن به لیورپول در سال 2004، باشگاه بشیکتاش با من تماس گرفت. آنها دستمزد فوق ‏العاده ای به من پیشنهاد کردند اما قراردادشان یک ساله بود؛ در حالی که لیورپول پیشنهادی 5 ساله به من ‏داد.‏
در سال 2013 و پیش از پیوستن به ناپولی هم از گالاتاسرای پیشنهاد داشتم. پیشنهاد آنها هم جالب توجه ‏بود."‏
بنیتس همچنین در مورد دیدار فردا گفت:" ترابوزان حریف دشواری است. آنها فوق العاده بازی می کنند و ‏ما می دانیم که در دیدار دشواری پیش رو داریم."‏

منبع:ورزش3

 

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:بنیتس: آماده کار در لیگ ترکیه هستم, | 22:15 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

فائوس:قطری ها دوست بارسا هستند


خاوير فائوس، نايب رئيس مالي باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که رابطه اين باشگاه با شرکاي قطري شان، ‏تحت تاثير تصميم جديدشان براي امضاي قرارداد تلويزيوني با تلفونيکا، به جاي تصميم قرارداد فعلي با ‏مدياپرو، قرار نگرفته است.‏


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا امروز به طور رسمی از قرارداد جدیدش با کمپانی تلفونیکا ‏خبر داد و فائوس شایعات اخیر در مورد تلاش قطری ها برای لغو این توافق را رد کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" این حقیقت ندارد که خانواده سلطنتی قطر تماسی با ما داشت. قطری ها تنها می ‏خواستند بدانند که شرایط این توافق به چه شکل است. قطری ها ارتباطات صنعتی زیادی با سراسر دنیا، ز ‏جمله با مدیاپرو دارند. قطر یکی از دوستان بارساست و همچنین یکی از دوستان مدیاپرو."‏
فائوس همچنین فاش کرد که قرارداد جدید، در سه سال آینده 40 میلیون یورو نصیب باشگاه کاتالانی ‏خواهد کرد؛ قراردادی که در صورت توافق طرفین، می تواند برای دو سال دیگر تمدید شود. ‏‎ ‎
‏" مبلغ قرارداد 13.3 میلیون یورو برای هر فصل است که برای سه سال، 40 میلیون یورو می شود. در ‏قراردادی بندی وجود دارد که می تواند تا 5 سال تمدید شود.‏
یکی از بند های این توافق توسعه سیستم ‏Wifi‏ ورزشگاه نوکمپ است. این یک قدم رو به جلو است. ‏معتقدم معتقدم 600 تا 700 هات اسپات در ورزشگاه خواهد بود و در نوکمپ، 6 تا 9 ماه از سال هواداران ‏به اینترنت دسترسی خواهند داشت."‏

منبع:ورزش 3

..............

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:فائوس:قطری ها دوست بارسا هستند, | 22:13 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

په په و مارسلو به بازی مقابل شالکه می رسند


مارسلو که شب گذشته در دقايق پاياني ديدار مقابل دپورتيوو از ناجيه مچ پا مصدوم شده بود امروز بدون مشکل به تمرين پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، وقتی مارسلو در دقایق پایانی بازی مقابل دپورتیوو با خطای بازیکن حریف به زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد،  آنچلوتی و هواداران رئال مادرید به شدت احساس نگرانی کردند.با ن.جه به این مساله که رئال در جناح چپ خود با غیبت سه هفته ای کوئنترائو به شدت در مضیقه است.

البته آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اذعان داشته بود که مارسلو مشکلی برای بازی بعدی رئال که مقابل شالکه است نخواهد داشت و این مدافع چپ ارزشمند برزیلی امروز بدون هیچ مشکلی با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا نگرانی ها از جانب او کاملا برطرف شود.

همچنین په په، مدافع پرتغالی رئال که بیش از یک ماه به دور از میادین بود، امروز همگام با سایر بازیکنان در تمرین گروهی حضور داشت و امیدواری ها برای بازگشت او به ترکیب اصلی در بازی مقابل شالکه افزایش یافت. رئال با مصدومیت راموس و په په، در دو بازی گذشته خود از زوج ناچو و واران در قلب خط دفاعی استفاده کرده بود.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:په په و مارسلو به بازی مقابل شالکه می رسند, | 18:26 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

تازه‌ترین رنکنیگ مربیان باشگاهی جهان


در اين رده‌بندي سه مربي ايراني حضور دارند. حسين فرکي، امير قلعه‌نويي و افشين قطبي که در حال حاضر بدون تيم است.


به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران، وب‌سایت coachworldranking تازه‌ترین رده‌بندی برترین مربیان باشگاهی فوتبال جهان را منتشر کرد. بر اساس رده‌بندی منتشر شده "کارلو آنچلوتی"، سرمربی ایتالیایی و موفق باشگاه رئال‌مادرید مثل ماه‌های گذشته همچنان در صدر این رده‌بندی قرار دارد و برترین مربی باشگاهی جهان است.

"دیگو سیمئونه"، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید و "پپ گواردیولا"، سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی قرار دارند. نکته جالب اینکه در این رده‌بندی "یورگن کلوپ"، سرمربی جوان و آلمانی بروسیادورتموند نیز با وجود وضعیت نه چندان مطلوب تیمش در رقابت‌های این فصل بوندس‌لیگا همچنان در میان 10 مربی برتر باشگاهی جهان قرار دارد اما نسبت به ماه گذشته دو پله سقوط کرده و از رده هشتم به رده دهم رسید است. "ژوزه مورینیو"، سرمربی چلسی نیز از رده پنجم به رده هفتم سقوط کرده‌ است.


رده‌بندی 10 مربی باشگاهی برتر جهان به شرح زیر است:
1- کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید با 17773 امتیاز
2- دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید با 14055 امتیاز
3- پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ با 13974 امتیاز
4- اونای امری، سرمربی سویا با 11612 امتیاز
5- لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا با11000 امتیاز
6- خورخه خسوس، سرمربی بنفیکا با 10905 امتیاز
7- ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی با 10650 امتیاز
8- لورن بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با 10387 امتیاز
9- آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با 9544 امتیاز
10- یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند با 9039 امتیاز

در این رده‌بندی سه مربی ایرانی نیز حضور دارند. حسین فرکی، سرمربی سپاهان، امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال و افشین قطبی، سرمربی سابق شیمیزو اس‌پالس ژاپن که در حال حاضر بدون تیم است. نکته جالب اینکه حسین فرکی، سرمربی باشگاه سپاهان نسبت به رده‌بندی آخر این سایت 14 پله صعود کرده و از رده 240 به رده 226 رسیده است. امیر قلعه‌نویی نسبت به رده‌بندی قبلی یک پله صعود کرده و به رده 565 آمده و افشین قطبی با وجود آنکه بدون تیم است، 10 پله بالا آمده و در رده 670 قرار دارد.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:تازه‌ترین رنکنیگ مربیان باشگاهی جهان, | 18:24 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اینیستا: هیچگاه به قدرت بارسلونا شک نکردم

 

آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا پس از پيروزي 3-1 تيمش مقابل ويارئال عنوان کرد که هيچگاه در موفقيت بارسا در فصل جاري شکي نداشته است.


به گزارش "ورزش سه"، کاتالان‌ها از ابتدای فصل وارد مقطعی پر افت و خیز شدند ولی حالا، لوئیس انریکه با کسب نتایج خوب، جایگاه محکمی روی نیمکت تیمش دارد. اینیستا نیز به تمجید از عملکرد تیم پرداخت و گفت که هیچ شکی در موفقیت تیم نداشته است.
او گفت:" همیشه در مورد عملکرد تیم مطمئن بودم.درست است که در حال حاضر تیم خوب بازی می‌کند و وقتی اینگونه است، باید بیشترین استفاده را از آن برد. خیلی خوب کار کردیم، اینکه گل خوردیم ناراحت کننده بود. مهم ترین چیز این است که هنوز 90 دقیقه با فینال فاصله داریم. باید به زمین ویارئال برویم و یک نمایش کامل را ارائه کنیم. می‌دانم که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم ولی باید از موقعیت‌ها استفاده کرد. نتیجه ثبت شده و ما از آن ناراحت نیستیم. گل برای کسب پیروزی و خوب نتیجه گرفتن است. اد مادریگال ورزشگاهی است که بازی کردن در آن سخت است. زمین کوچکی دارد و هنوز یک ماه تا بازی برگشت فاصله داریم بنابراین باید از گلزنیمان خوشحال باشیم."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:اینیستا: هیچگاه به قدرت بارسلونا شک نکردم, | 15:46 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

صفحه اول روزنامه‌های امروز اسپانیا(عکس)

 

روزنامه‌هاي امروز اسپانيا به پيروزي شب گذشته بارسا مقابل ويارئال در نيمه نهايي کوپا دل ري پرداخته اند.


به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بارسا مقابل ویارئال و احتمال فیکس شدن ناواس مقابل دپورتیوو، تیتر اول روزنامه‌های امروز اسپانیا را به خود اختصاص داده است.



روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر "کیلور ناواس مقابل دپورتیوو" به احتمال فیکس شدن ناواس مقابل دپورتیوو اشاره دارد



روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "مهلک" به پیروزری شب گذشته بارسا مقابل ویارئال اشاره دارد




روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در تیتر اول خود به پیروزی شب گذشته بارسا مقابل ویارئال پرداخته است

منبع:ورزش3

 

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:صفحه اول روزنامه‌های امروز اسپانیا(عکس), | 15:44 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

فرکی و کمالوند، درخشان می شوند؟


نتايج اين هفته بازيهاي ليگ برتر تنها براي پرسپوليس مهم نيست.


به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمام نگاهها به بازی این هفته پرسپولیس مقابل پدیده و آینده حمید درخشان است، دو مربی دیگر هم نگران آینده شان هستند.

حسین فرکی سرمربی سپاهان، از دو بازی قبلی اش تنها یک امتیاز گرفته و در حال حاضر تیم چهارم جدول است.
سپاهان این هفته با فولاد بازی دارد و عدم نتیجه گیری در این بازی، سپاهان را از صدر جدول دورتر خواهد کرد.
در چنین وضعیتی طبیعی است که شایعاتی در مورد حسین فرکی و سپاهان به گوش برسد. اینکه مدیران سپاهان به سرمربی تیمشان اولتیماتوم داده اند هر چند که سرپرست سپاهان این شایعه را تکذیب کرده اند.

دیگر مربی لیگ برتر هم که از آینده اش اطمینان ندارد، فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد است. او و تیمش در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارند و کمالوند هنوز نتوانسته این تیم تبریزی را از منطقه خطر و بحران خارج کند. گسترش امروز با نفت مسجد سلیمان بازی دارد و نتیجه این دیدار به شدت برای گسترش مهم است. باید دید بعد از این بازی تکلیف کمالوند و گسترش چه خواهد شد.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:فرکی و کمالوند، درخشان می شوند؟, | 14:56 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

مرزبان: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌‌خواهیم


عليرضا مرزبان سرمربي پديده مشهد اميداور است تيمش به برهايش در بازي هاي نيم فصل دوم ادامه دهد و در نهايت رتبه تک رقمي کسب کند.


به گزارش "ورزش سه"، مرزبان در نشست مطبوعاتی قبل از بازی حساس با پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش توضیح داد.

خط حمله پدیده خطرناک شده
قبل از اینکه نیم فصل دوم را آغاز کنیم تغییراتی در تیم داشتیم. ما در نیم فصل اول در ضربات آخر مشکل داشتیم و با اضافه کردن عناصر هجومی توانستیم خط حمله خطرناکی را درست کنیم.غلامی، نظری و نسیم اف در خط حمله می‌ توانند کمک بزرگی به تیم ما بکنند.

چک های بازیکنان داده شده
طبیعی است که  از نظر پرداخت ها مشکلاتی داشتیم اما با جلساتی که داشتیم توانستیم از مشکلات کم کنیم و به بازیکنان چک دادیم. درست است که تاریخ چک ها اردیبهشت سال آینده است اما بازیکنان این اطمینان خاطر را دارند که حتما پول هایشان پرداخت می‌ شود و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

جلوی پرسپولیس سه امتیاز را می‌ خواهیم
در مجموع شرایط تیم مثبت است.توانستیم در بازی با صبا امتیاز بگیریم و مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیدیم در مسابقه با پرسپولیس هم سه امتیاز را می خواهیم تا بتوانیم مردم مشهد را خوشحال کنیم.

رتبه تک رقمی را می‌ خواهیم
اگر جریان مثبت ما پیش برود رتبه ما تک رقمی خواهد بود.بازیکنان ما از نظر تکنیکی شرایط مثبتی دارند و از لحاظ تاکتیکی تغییرات مثبتی ایجاد کردیم.کارشناسان این موضوع را تایید کرده اند که یکی از بهترین فوتبال ها را تیم پدیده انجام می دهد.

پراهیچ با 600 میلیون بهترین بک ایران است
وقتی از هر بازیکن خارجی استفاده می کنیم به این معناست که یک بازیکن ایرانی را بازی نمی دهیم اما قیمت بازیکنان ایرانی ما را ناگزیر به این کار می کند.پراهیچ 600 میلیون قیمتش هست و بهترین بک وسط ایران است اگر می خواستیم همطراز ایرانی او را بگیریم قیمتش یک میلیارد می شد.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:مرزبان: سه امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌‌خواهیم, | 14:55 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

سامی جابر سرمربی حریف احتمالی فولاد


حريف احتمالي فولاد در ليگ قهرمانان آسيا يک مربي سرشناس را روي نيمکتش نشاند.


به گزارش "ورزش سه"، الوحده امارات باید در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر برود تا برنده این بازی همگروه فولاد در لیگ قهرمانان شود.
این باشگاه اماراتی به تازگی خوزه پسیرو سرمربی اش را اخراج و سامی جابر معروف را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده است.

جابر عربستانی که برای فوتبالدوستان ایرانی چهره کاملا شناخته شده ای محسوب می شود، تا پایان فصل با باشگاه الوحده قرار دارد و در صورت موفقیت در این تیم، قراردادش قابل تمدید خواهد بود.
سامی جابر برای اعراب حکایتی مثل علی دایی برای ایرانی ها دارد و او را اسطوره فوتبال عربستان می دانند.

مدیران الوحده که امید زیادی به موفقیت تیمشان با سامی جابر دارند و سایت باشگاه الوحده د گزارشی نوشته که تیمشان با این مربی نتیجه خواهد گرفت.
جابر بر خلاف دایی کارش را نه به عنوان سرمربی که با عنوان دستیار در باشگاه الهلال شروع کرده و پارسال که برای اولین بار به عنوان نفر اول روی نیمکت این تیم نشست، توانست قهرمان لیگ عربستان شود.

او حالا با یک تجربه خوب روی نیمکت الوحده می نشیند و احتمالا سرمایه گذاری مدیران اماراتی روی علی دایی عربستان جواب خواهد داد.

منبع:ورزش3

 

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:سامی جابر سرمربی حریف احتمالی فولاد,ورزش,خبر,فوتبال,فولادخوزستان, | 14:54 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

آنچلوتی: رونالدو در رختکن رهبر تیم است


کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد به تمجيد از کريستيانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالي تيمش پرداخت و او را يک رهبر ذاتي خواند.


به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی در مصاحبه با نشریه پرتغالی ابولا، عنوان کرد که رونالدو در رختکن تیم یک رهبر است.

او گفت:" در رختکن، رونالدو یک رهبر است. او با هم تیمی هایش خیلی صحبت می‌کند، مخصوصا با جوان تر ها. او نقش بزرگی در تیم دارد، مثل په‌په، سرجیو راموس، کاسیاس و مارسلو. اگر همین انگیزه را حفظ کند، با توجه به فیزیک فوق‌العاده و ژنتیک ویژه اش، نمی‌توان زمان توقفش را مشخص کرد. البته که می‌تواند یک توپ طلای دیگر ببرد، در این شکی نیست. او در تیم خیلی خوبی بازی می‌کند و به تیمش کمک می‌کند جام ببرد و با تیم کار می‌کند تا همچنان بهترین بازیکن جهان باقی بماند."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:آنچلوتی: رونالدو در رختکن رهبر تیم است, | 14:53 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

درخشان در نشست خبری حاضر نشد


سرمربي پرسپوليس تهران در نشست خبري پيش از ديدار با پديده خراسان حاضر نشد.


به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، حمید درخشان ظهر امروز در نشست خبری دیدار تیمش برابر پدیده خراسان حاضر نشد.

علت این مسئله تمرینات پرسپولیس در تهران و تاخیر در پرواز عنوان شده است.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:درخشان در نشست خبری حاضر نشد, | 14:52 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

احتمال فیکس شدن ناواس مقابل دپورتیوو


کارلو آنچلوتي قصد دارد کيلور ناواس را به جاي ايکر کاسياس مقابل دپورتيوو لاکرونيا به ميدان بفرستد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آ.اس، دروازه بان کاستاریکایی در طول هفته مثل باقی بازیکنان فیکس تمرین کرده است. آربلوا و مارسلو نیز جایگزین دنی کارواخال و فابیو کوئنترائو خواهند شد. آسیر ایارامندی چهره ی جدید دیگر است که به دلیل مصدومیت خدیرا، احتمالا زوج کروس در خط میانی خواهد بود. آ.اس گزارش داد که آنچلوتی همچنان قصد دارد با سیستم 3-3-4 بازی کند و شکست سنگین در دربی هم باعث ایجاد تغییر در ترکیب اصلی رئال نشده است.این سیستم تنها در حالتی تغییر خواهد کرد که یکی از اعضای مثلث بی بی سی، مصدوم شوند.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:احتمال فیکس شدن ناواس مقابل دپورتیوو,ورزشی, | 14:51 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

شروود و کلینزمن، گزینه‌های مربی‌گری استون‌ویلا


پل لمبرت، سرمربي انگليسي شب گذشته از نيمکت استون ويلا اخراج شد و حالا سوال بزرگ اين است که چه کسي جايگزين او خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، رسانه های انگلیسی نام افرادی مثل یورگن کلینزمن و تیم شروود را مطرح می‌کنند که گزینه ی احتمالی جایگزینی لمبرت هستند. به نظر می‌رسد وقتی یک تیم انگلیسی مربی اش را اخراج می‌کند، سریعا نام شروود به گوش می‌رسد ولی شنیده شدن نام یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی آمریکا به عنوان یکی از گزینه های حضور در ویلا پارک، اتفاق جالب و عجیبی بوده است.

کلینزمن سال 2013 به حضور در تاتنهام نزدیک بود، باشگاهی که در دو مقطع برایش بازی کرد. با این حال، کلینزمن قراردادش را با تیم ملی آمریکا تمدید کرد که تا جام جهانی 2018 در این تیم بماند. با این حال به نظر می‌رسد آمریکایی ها خیلی از حضور کلینزمن روی نیمکت تیم ملی کشورشان خوشحال نیستند و این نارضایتی را در دیدار مقابل پاناما با بنرهایشان نشان دادند.

در بنگاه‌های شرط بندی نیز شانس حضور کلینزمن بسیار پایین است و این در حالیست که احتمال حضور شروود روی نیمکت این تیم، بسیار بالا ارزیابی شده اسن.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:شروود و کلینزمن، گزینه‌های مربی‌گری استون‌ویلا,خبر,ورزشی,توپ طلایی فوتبال, | 14:49 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

روي قول مسئولين حساب کرديم

مکوندی:مشکلات برطرف شود، تیم ما بالا می‌رود


بهروز مکوندي سرمربي تيم نفت مسجدسليمان اگر شرايط مساعد بود ما زودتر به اين برد مي رسيديم.


به گزارش "ورزش سه"، راجع به بازی دیروز مقابل صبا گفت: بازی خیلی خوبی بود، بهرحال با توجه به شرایط جدول بچه های ما همه تلاششان را کردند تا تیم بتواند پیروز شود و آرام آرام به جایگاه واقعی خود در جدول نزدیک شود. بازی دیروز کاملا دست تیم ما بود و بازیکنان نفت نشان دادند اگر مشکلات برطرف شود می توانند درخور نام خودشان بازی کنند.

مکوندی در رابطه با آرامش ایجاد شده در این تیم گفت: با توجه به تمام مسائل و مشکلاتی که بود مسئولین محترم قول همکاری دادند و شخص وزیر محترم نفت دستور دادند کمیته ای برای حل مشکل این تیم تشکیل شود و همگی دیدیم اثرمثبت این اتفاق و پی گیری ها بر تیم ما چقدر بوده است، بهرحال این بچه ها نیاز مالی دارند و باید مشکلاتشان برطرف شود تا بتوانند برای این تیم و مردم خونگرم مسجدسلیمان بجنگند. بهرحال ما روی قول مسئولین حساب کردیم و انشااله همه چیز عملی شود.

منبع:ورزش3

 

..............

تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:مکوندی:مشکلات برطرف شود، تیم ما بالا می‌رود, | 16:1 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

عنایتی: استقلال به‌ دنبال قهرمانی است


مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اميدوارم با تلاش بازيکنان شاهد درخشش استقلال در ديدارهاي بعدي مقابل حريفان باشيم و بتوانيم در انتهاي فصل به نتيجه مدنظر برسيم.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا عنایتی درباره پیروزی استقلال در دیدار خارج از خانه مقابل تیم سایپای البرز اظهار داشت: دیدار بین تیم‌های سایپا و استقلال بازی خیلی خوبی بود و دو تیم برای ارائه فوتبال خوب به زمین آمده بودند.

وی افزود: فشار زیادی در این دیدار روی بازیکنان تیم استقلال بود ولی استقلال توانست از موقعیت خود استفاده و نتیجه لازم را کسب کند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در مورد عملکرد تیم فوتبال سایپای البرز در این دیدار بیان کرد: سایپا تیم خوبی است و چون در زمین خود بازی کرد از شرایط خوبی برخوردار بود.

عنایتی در مورد تلاش بازیکنان به‌ویژه بعد از اخراج جاسم کرار گفت: بازیکنان استقلال در این دیدار خیلی زحمت کشیدند و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

عنایتی در مورد شرایط استقلال برای ادامه فصل و کسب جام در لیگ برتر گفت: امیدوارم با تلاش بازیکنان شاهد درخشش استقلال در دیدارهای بعدی مقابل حریفان باشیم و بتوانیم در انتهای فصل به نتیجه مدنظر برسیم.
..............

تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:عنایتی: استقلال به‌ دنبال قهرمانی است, | 12:4 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

فاصله با بارسا 4 امتيازي شد

پیروزی دشوار رئال مقابل سویا


رئال مادريد با پيروزي 2-1 مقابل سويا، فاصله اش با بارسا در صدر جدول را به 4 امتياز افزايش داد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال که در این دیدار هم کریس رونالدو را در اختیار نداشت، در یک دیدار پربرخورد، توانست ‏سویا را شکست داده و فاصله اش با بارسا را افزایش دهد.‏

اولین خطرجدی بازی را بازیکنان میهمان در دقیقه 3 ایجاد کردند اما واکنش خوب ایکر کاسیاس، مانع از باز شدن ‏دروازه رئال شد. در دقیقه 9 سرخیو راموس که از ناحیه همسترینگ آسیب دید، جای خود را با ناچو داد.‏

سه دقیقه بعد، خامس رودریگز رئال را پیش انداخت. ارسال خوب مارسلو از سمت چپ، پشت مدافعان سویا به خامس ‏رسید و او هم با یک ضربه سر شیرجه ای، دروازه حریف را باز کرد.‏



‏4 دقیقه بعد سویا می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه ویتولو، در حالی که کاسیاس جا مانده بود، به تیر دروازه ‏برخورد کرد تا همچنان بازی با برتری رئال دنبال شود.‏


در دقیقه 27 خامس رودریگز هم مصدوم شد تا آنچلوتی مجبور شود دومین تعویض اجباری اش را هم انجام بدهد و خسه ‏را راهی میدان کند. 6 دقیقه بعد، برخورد کریم بنزما و بتو، دروازه سویا، موجب مصدومیت او شد تا سومین تعویض ‏اجباری نیمه اول، برای تیم میهمان رقم بخورد. سرخیو جای بتو را گرفت و هنوز ثانیه هایی از ورودش به زمین سپری ‏نشده بود که دروازه اش باز شد.‏
یک پاس خوب از بنزما به خسه، مهاجم جوان را تقریبا در موقعیت تک به تک قرار داد و او دروازه حریف را باز کرد. ‏در دقایق باقی مانده نیمه اول موقعیت خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.‏

در ابتدای نیمه دوم، خسه می توانست دروازه سویا را برای بار سوم باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. اما ‏بازیکنان سویا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، رفته رفته بازی را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 80 به گل ‏رسیدند. پاس خوب از ویتولو، یاگو آسپاس را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه تماشایی، دروازه ‏کاسیاس را باز کرد.‏
فشار سویا در دقایق پایانی افزایش پیدا کرد اما رئالی ها هرطور بود دروازه شان را بسته نگه داشتند و توانستند به سه ‏امتیاز حساس این دیدار برسند.‏

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:رئال مادريد با پيروزي 2-1 مقابل سويا، فاصله اش با بارسا در صدر جدول را به 4 امتياز افزايش داد,, | 12:2 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

و گل طلایی مسی در اولین حضورش

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:گل مسی,اولین گل مسی, | 21:0 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

درگیری مائورو ایکاردی با هواداران اینتر


مائورو ايکاردي، مهاجم اينتر، بعد از شکست 3-1 مقابل ساسولو، با هواداران تيمش درگير شد.


به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی در دیدار امروز به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و با باز کردن دروازه حریف در دقیقه 83، امید تیمش برای کسب امتیاز در این دیدار را افزایش داد اما دومینیکو براردی با زدن گل سوم در ثانیه های پایانی، دومین شکست پیاپی مردان مانچینی را قطعی کرد.
در پایان بازیکنان اینتر برای تشکر از هواداران شان به سمت آنها رفتند و پیراهن های شان را به سوی سکوها پرتاب کردند اما هواداران پیراهن ها را به سمت زمین برگرداندند؛ حرکتی که با واکنش ایکاردی و درگیری او با تعدادی از هواداران همراه شد.
البته مانچینی این اتفاق را کم اهمیت دانست و از هواداران اینتر خواست تا از تیم شان حمایت کنند.
او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" بازیکنان می خواهند به پیروزی برسند و دیدید که بدشانس بودند. بنابراین طبیعی است که این مسئله روی اعتماد به نفس شان تاثیر بگذارد. این مسئله دلیل تنش انتهای بازی بود. من برای بازیکنان و برای هواداران متاسفم. امیدوارم همه چیز خیلی زود حل شود زیرا ما به هواداران مان نیاز داریم."
ایکاردی با 11 گل زده در 21 دیدار، بهترین گلزن این فصل اینتر در سری A است.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:درگیری مائورو ایکاردی با هواداران اینتر, | 20:58 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

بوکاجونیورز، ریورپلات را 5 تایی کرد


بوکا در سوپرکلاسيکوي فوتبال آرژانتين موفق شد رقيب ديرينه خود را با نتيجه سنگين 5-0 شکست دهد.


به گزارش "ورزش سه"، این دومین بازی دو تیم در سال 2015 بود و در بازی قبلی نیز بوکا 1-0 پیروز شده بود. در تورنمنت سنتی فوتبال آرژانتین که پیش از شروع فصل جدید در ماردل پلاتا و مندوزا برگزار می شود، بوکاجونیورز موفق شد شب گذشته ریورپلات را با 5 گل، کریستالدو،پالاسیوس،چاوز،کاله ری و بتانکور شکست دهد.

ریور که عنوان قهرمان جام باشگاه های آمریکای جنوبی را یدک می کشد، بازی را 8 نفره به پایان برد.این تیم فصل گذشته نایب قهرمان آرژانتین شده بود در حالیکه بوکا عنوان پنجمی را تصاحب کرده بود. دو تیم در سال 2014، هشت بار مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که بوکا در هیچ یکی از این بازی ها موفق به شکست دادن ریور نشده بود.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:بوکاجونیورز، ریورپلات را 5 تایی کرد, | 20:56 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

ویارئال، شکاری مناسب برای مسی و نیمار


بارسلونا امشب در نوکمپ و از هفته 21 لاليگا، بايد به مصاف ويارئال برود.


به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند.بارسا در 8 بازی قبلی خود پیروز شده و ویارئال نیز در 18 بازی گذشته خود متحمل شکست نشده است. بی شک عملکرد استثنایی مسی و نیمار در خط حمله بارسا که 11 گل از 13 گل بارسا در سه بازی اخیر را به ثمر رسانده اند، در جهش ناگهانی کاتالان ها نقش اساسی را ایفا کرده است.

ویارئال حریف امشب بارسا،خاطره خوشی از نیمار و مسی در ورزشگاه نوکمپ ندارد. نیمار فصل گذشته در نوکمپ و در اولین مصافش با زیردریایی زرد، گل اول بارسا را در پیروزی 2-1 این تیم مقابل ویارئال به ثمر رسانده بود و مسی نیز دو فصل پیش در پیروزی 5-0 بارسا، دو گل به ویارئال زده بود. مسی در فصل 2010-2011 نیز در نوکمپ موفق شده بود دو گل به این تیم بزند. آیا امشب نیز شاهد درخشش زوج مسی-نیمار مقابل ویارئال خواهیم بود؟

منبع:ورزش 3

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:ویارئال، شکاری مناسب برای مسی و نیمار, | 20:49 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کی‌روش به کاشانی: تو چاه نفت فوتبال ایرانی


آنچنان که مي‌دانيد کي‌روش و حبيب کاشاني نماينده مردم ايران در شوراي شهر و مدير تيم‌ملي اميد با هم ديداري داشتند و حرف هايي بين آنها در گرفت که عمده آن تعارف بود اما نکته ويژه، ديدگاه کي‌روش نسبت به حبيب کاشاني بود که نشان از هوش بالاي کي‌روش و شناخت او از ارکان مختلف فوتبال ايران داشت.


به گزارش "ورزش سه"، کی‌روش در جمعی که اطراف این 2 حضور داشتند به کاشانی لقب چاه نفت فوتبال ایران را می‌ دهد و کاشانی با خنده می‌گوید: من چاه نفت ندارم و ثروت من محبت مردم است.

کی‌روش توضیح کاشانی را درباره او کامل کرده و می‌ گوید: من می‌ دانم که مردم به شما اطمینان دارند و این اطمینان می‌ تواند توان شما را برای صعود به المپیک زیادتر کند.

کی‌روش که می‌ دانست کاشانی، در زمان مدیریت 2.5 ساله اش در پرسپولیس قهرمان لیگ و 2 بار قهرمان جام‌حذفی شده به او گفت: برای موفقیت تیم‌ملی ایران، در مقدماتی المپیک از هیچ کمکی به او فروگذار نمی‌ کند.

کی‌روش بعد از ترک ایران، درباره ادامه همکاری اش با فدراسیون جهت هدایت تیم‌ملی بزرگسالان اعلام داشته بود که با شرایط پیش آمده به نظر می‌ رسد همکاری با تیم‌ملی دیگر میسر نباشد.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:کی‌روش به کاشانی: تو چاه نفت فوتبال ایرانی, | 20:48 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دروگبا: یک فصل دیگر در چلسی می مانم


ديديه دروگبا در مصاحبه با تله فوت فاش ساخت که علاقمند است قرارداد يکساله اش با چلسي را براي فصل بعد تمديد کند.


به گزارش "ورزش سه"، دروگبا که سال 2012 چلسی را به مقصد شانگهای چین ترک کرده بود، یک نیم فصل در این تیم بازی کرد و سپس راهی گالاتاسرای شد. تابستان گذشته بود که این بازیکن اسطوره ای باشگاه چلسی، به درخواست مورینیو بار دیگر به باشگاه محبوبش بازگشت و در 27 بازی این تیم در تمام رقابت های این فصل نیز به میدان رفته؛ هرچند که اکثرا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.
دروگبا شب گذشته در مقابل سیتی نیز با وجود غیبت کاستا روی نیمکت بود و رمی به جای او بازی کرد. البته او در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد.

دروگبا به تله فوت گفت:" برنامه من برای سال آینده، حضور در تیم چلسی به عنوان بازیکن است. در این تیم شاد هستم و دوست دارم قراردادم را یک فصل دیگر تمدید کنم."

مهاجم ساحل عاجی چلسی در مورد تساوی شب گذشته مقابل سیتی گفت:" ما غایبان مهمی داشتیم اما نشان دادیم که بدون آنها نیز در فاز حمله تیم قدرتمندی هستیم. رمی خیلی خوب بازی کرد و گلش نشان داد که او بازیکن مناسبی برای چلسی است. واضح است که دوست دارم از ابتدا به میدان بروم اما از شرایط کنونی خودم ناراضی نیستم."

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:دروگبا: یک فصل دیگر در چلسی می مانم, | 20:46 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

به ياد اعتراض‌هاي علي انصاريان؛

لزوم ورود کمیته انضباطی به موضوع فخرالدینی


ميلاد فخرالديني بازيکن کرماني الاصل استقلال که سابقه يک دوره کوتاه حضور در اردوي تيم‌ملي را دارد، با گفت‌وگو عليه سرمربي تيم‌ملي واکنش‌هاي مختلفي را به جان خود خريده است.


به گزارش "ورزش سه" پس از گفت‌وگوی روز گذشته فخرالدینی سردار آزمون، محمدرضا خانزاده، علیرضا بیرانوند و البته مارکار آقاجانیان نسبت به این مصاحبه واکنش نشان دادند. این در حالی است که امروز فخرالدینی دوباره در گفت‌وگویی نسبت به سردار آزمون و بیرانوند موضع گرفته و از کلمات نه چندان جالبی علیه آنها استفاده کرده است. البته حرف های فخرالدینی واکنش های تند طرفداران سردار آزمون و دیگران را درپی داشته و آنها در شبکه های اجتماعی به شدت به این حرف ها اعتراض کرده اند.

مصاحبه فخرالدینی و نوع حرف‌هایش ما را به یاد اعتراض‌های علی انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس علیه میروسلاو بلاژویچ مربی وقت تیم‌ملی می‌ اندازد که بلاژ را دلال خطاب کرده بود. در آن زمان فدراسیون بلافاصله انصاریان را به کمیته انضباطی احضار کرد و از این بازیکن بابت حرفش دلیل خواست که انصاریان در نهایت با عذرخواهی غال قضیه را کند. در حال حاضر هم، به نظر می‌‌رسد نیاز است فدراسیون فوتبال نسبت به بی احترامی یک بازیکن فوتبال نسبت به سرمربی تیم‌ملی و ملی‌پوشان واکنش نشان بدهد تا فرد دیگری در این مسیر به گام زدن نپردازد.

صد البته رسانه‌ها نیز در این زمینه سهم خود را دارند. بازنشر عقاید یک بازیکن فوتبال درباره یک مربی اگرچه ممکن است ژورنالیستی باشد، اما صواب نیست.

منبع:ورزش3

..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:ورزش,خبر,خبرورزشی, | 20:45 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیروزی سلتیک مقابل رنجرز در دربی اسکاتلند


سلتيک با پيروزي 2-0 مقابل گلاسکو رنجرز، به فينال رقابت هاي جام اتحاديه اسکاتلند راه پيدا کرد.


به گزارش "ورزش سه"، رنجرز به دلیل مشکلات مالی، به دسته های پایین تر لیگ اسکاتلند سقوط کرد و در سه سال اخیر، دیدار سنتی سلتیک- رنجرز در فوتبال اسکاتلند برگزار نشده بود و به همین دلیل، دیدار امروز دو تیم اهمیت زیادی داشت.
در نهایت این سلتیک بود که با گل های لی گریفیث و کریس کامنز به پیروزی رسید و توانست به دیدار فینال جام اتحادیه راه پیدا کند. سلتیک در دیدار نهایی مقابل داندی یونایتد قرار خواهد گرفت.
..............

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:پیروزی سلتیک مقابل رنجرز در دربی اسکاتلند,ofv ,vcad [ndn, | 20:44 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اینم ورزشکارای کوچولو

 Bench Press Karate Chop Meditate Barbell Aerobics Sit Up Stationary Bike Treadmill Step Aerobics Jumping Jacks Jump Rope Step Aerobics Aerobics Tai Chi Push Up Sit Up Weight Lifting Jumping Jacks Jumping Rope Squats Stationary Bike Karate Body Builder Barbell Ballerina Karate 2 Martial Arts Yoga Dieting

 


 فوتبال آمریکایی

Running Walking 2 Walking Chiefs Colts Jets Football We're Number One Football 1 Go Team Cheerleader 1 Cheerleader Toss 1 Megaphone 

 


بیسبال

Pitcher Go Phillies     Baseball Head  Baseball  Slugger 1  Slugger 2  Baseball 2  Baseball 3  Baseball 5  Baseball 4  Baseball 6  Baseball 7  Wave  Baseball 8  

 


بسکتبال

 Basketball 1   Basketball Sporty Basketball 4 Basketball 5 Basketball 7 Basketball 6 Basketball 8 Basketball 9 

 


 هاکی

Hockey Puck Juggling  Hockey 1  Hockey  Hockey 4  Hockey 3  Hockey 5  Hockey 6  Hockey 8  Hockey 7 

 


 فوتبال

Soccer bounce  World Cup Fever  Soccer Girl  Soccer  Soccer  Corner Kick  Inbound  Soccer 3  Soccer 2  Save  Soccer 4  Goal  Iran 

بقیه در ادامه مطلب...

 


..............

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:شکلک,ورزشی,دانلود,توپ طلایی فوتبال, | 20:36 | نویسنده : امیررضا خضرلو |