عالیشاه: برای 3 امتیاز به قطر آمده‌ایم


بازیکن جوان پرسپولیس از شرایط روحی‌روانی خوب تیمش برای تقابل با شاگردان لادروپ خبر داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار سخت برابر لخویا بتواند با کسب نتیجه صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

وی در این‌باره گفت: مطمئنا لخویا برای جبران نتیجه شکست 3 بر صفرشان در دیدار رفت به میدان می‌آیند و شرایط جدول به گونه‌ای است که لخویا در 3 امتیاز این دیدار امتیاز مبرم دارم اما ما نیز برای کسب امتیاز به قطر آمده‌ایم.

عالیشاه درباره انگیزه‌های تیمش گفت: به دنبال این هستیم به روندمان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم و به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد راه یابیم و به همین منظور برای کسب امتیاز به زمین خواهیم رفت.
..............

تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, | 15:19 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیش بازی رئال مادرید-اتلتیکومادرید


دو تيم رئال مادريد و اتلتيکومادريد، امشب در ورزشگاه برنابئو شهر مادريد به مصاف يکديگر خواهند رفت.


 

به گزارش "ورزش سه"، رئال نسبت به بازی رفت، 4 تغییر اجباری در ترکیب خود خواهد داشت.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی، با وجود کسب پیروزی در بازی‌های اخیر خود، مقابل اتلتیکو عملکرد خوبی نداشتند و در نهایت با نتیجه 0-0 متوقف شدند و حالا کار سختی در برنابئو پیش روی آنهاست.شاید مهم‌ترین نکته ای که بتوان حول محور رئال مادرید به آن اشاره کرد، مصدومیت ستاره‌هایی مثل مودریچ، بیل، بنزما و محرومیت مارسلو برای این بازی است. در غیاب مودریچ، رئال ضعیف ترین عملکرد فصل خود را داشت و احتمال می‌رود غیبت او بار دیگر محسوس باشد. از اعضای مثلث بی بی سی نیز تنها رونالدو در زمین خواهد بود و احتمالا چیچاریتو در خط حمله، زوج او را تشکیل خواهد داد، زوجی که در بازی پیشین رئال مقابل مالاگا، خیلی خوب جواب داد و این دو هماهنگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.




اتلتیکومادرید

شاگردان دیگو سیمئونه در این مقطع از فصل، نوسانات زیادی تجربه کرده اند و هنوز نتوانسته اند به ثبات برسند. با این حال، در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و حالا خود را برای تقابل با حریفی آماده می‌کنند که در 7 بازی اخیر، مقابل انها شکستی تجربه نکرده اند. با این حال، حضور مانژوکیچ در خط حمله اتلتی در هاله ای از ابهام قرار دارد. مصدومیت او باعث شده تا تکلیف خط حمله ی اتلتی نامشخص بماند. با این حال، با وجود مصدومیت‌های متعدد در اردوی رئال، این فرصت خوبی برای اتلتیکو خواهد بود تا بتواند با پیروزی بر رئال و حذف آنها، انتقام فینال سال گذشته را به خوبی بگیرد.

 


 
..............

تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, | 15:17 | نویسنده : امیررضا خضرلو |