تمجید راجرز از عملکرد کوتینیو


برندن راجرز، سرمربي ليورپول به تمجيد از فيليپه کوتينيو، ستاره خط حمله تيمش پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو 22 ساله بهترین فصل دوران فوتبالش را در لیورپول سپری می‌کند و گل‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری برای این تیم به ثمر رسانده است.راجرز نیز به تمجید از ستاره برزیلی پرداخت و عنوان کرد که جان تری به این دلیل او را در لیست بازیکنان منتخبش قرار داده که بازی‌هایش را به خوبی دنبال می‌کند.

او گفت:" کوتینیو بازیکن جوانی است که به این کشور آمده و خیلی خوب و سریع با سیستم فوتبالی ما هماهنگ شده است. از لحاظ ذهنی خیلی قدرتمند است و تکنیک فوق‌العاده ای دارد. از لحاظ تکنیکی جزء بهترین‌ای جهان است و هنوز بهترین سالهای فوتبالش پیش رویش است. او عاشق تمرین و فوتبال استو جان تری مسلما عملکرد او را تحت نظر دارد و هر روز در حال بهتر شدن است. این همه را در تیم خوشحال می‌کند."
..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:20 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

انتقاد کمپانی از قانون فیرپلی مالی


ونسان کمپاني، کاپيتان منچسترسيتي به انتقاد از قانون فيرپلي مالي يوفا پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، طبق این قانون، دخل و خرج باشگاه‌‌ها باید با یکدیگر همخوانی داشته باشد و همین موضوع باعث شده تا باشگاه‌های متمول نظیر پی اس جی یا سیتی، نتوانند هر فصل خرید‌‌های بزرگی داشته باشند.

کمپانی در مصاحبه با تلگراف گفت:" به نظر من، وقتی وارد یک تجارت می‌شوید، نمی‌توانید مانع سرمایه گذاری عده ای شوید. من می‌دانم که باید از هواداران و باشگاه‌ها مراقبت کرد ولی باید بعضی برنامه‌‌های باشگاه‌ها را قبول کرد. وقتی می‌برید، هوادارانتان بیشتر می‌شوند و باید ورزشگاه بزرگتری ساخت. این طرز دید احمقانه ای نیست. قوانین را می‌فهمم ولی نمی‌دانم چه چیز قرار است چهار تیم برتر را عوض کند. وقتی به انگلیس آمادم، 4 تیمی که سالیان سال برترین‌ها بودند، همچنان در رده ی اول تا چهارم قرار داشتند.

..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:19 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پوچتینو: باید از موقعیت‌‌ها بهتر استفاده کنیم


مائوريسيو پوچتينو، سرمربي تاتنهام پس از شکست 1-0 مقابل استون ويلا، عنوان کرد که تيمش بايد از موقعيت‌ها بهتر استفاده کند.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تیم شروود، سرمربی سابق تاتنهام با تک گل کریستین بنتکه موفق شدند 1-0 تاتنهام را شکست دهند و کار این تیم را برای کسب سهمیه سخت کنند. هری کین موقعیت‌های خوبی از دست داد و پوچتینو عنوان کرد که آنها باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند.

او گفت:" موقعیت‌هایی داشتیم، توپ در اختیار ما بود، بازی را در دست گرفتیم ولی آنها با تک موقعیتشان به گل رسیدند. همه چیز برایمان سخت شد. از نتیجه خیلی ناراضی هستم و همچنین از بازیکنان. بازی خوبی نبود. عملکردمان را بهبود ندادیم و باید در موقعیت‌‌های هجومی بهتر ظاهر شویم. شاید شایسته نتیجه بهتری بودیم ولی به نظرم امروز در مجموع خوب نبودیم و باید پیشرفت کنیم."
..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:19 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیکه: بخاطر اشتباه خودم، متاسفم


جرارد پيکه را مقصر اصلي از دست رفتن پيروزي بارسا در جدال شب گذشته اين تيم مقابل سويا مي دانند.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در حالیکه ابتدا با دو گل از میزبان خود سویا پیش افتاد در نهایت تن به تساوی 2-2 داد. روی گل دوم، جرارد پیکه مقصر اصلی بود.
پیکه که از ابتدای سال جدید میلادی، بار دیگر به روزهای اوجش خودش بازگشته و ضمن ارائه بازی های بی نقص در فاز دفاعی، گل های حساسی نیز برای بارسلونا به ثمر رسانده بود، شب گذشته و در دقیقه 82 دیدار سویا و بارسلونا، در میانه زمین اشتباه مرگباری انجام داد و با لو دادن توپ، زمینه ساز گل تساوی سویا شد.
او در پایان بازی در جمله ای کوتاه خطاب به هواداران بارسلونا گفت:" بخاطر اشتباهم و این نتیجه تساوی متاسفم ولی اطمینان دارم که در نهایت قهرمان لالیگا خواهیم شد."
..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:19 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

خسه: تا 40 سالگی برای رئال بازی میکنم


خسه، پس از گذشت يک سال، شب گذشته از ابتدا در ترکيب رئال مادريد قرار گرفت و موفق شد گل سوم تيمش مقابل ايبار را به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد به راحتی و با سه گل بر ایبار غلبه کند و با توجه به تساوی بارسلونا مقابل سویا، فاصله امتیازی خود با این تیم را به دو امتیاز کاهش دهد. خسه که مارس 2014 در بازی مقابل شالکه دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود، دسامبر گذشته به میادین بازگشت.

او در پایان بازی روز گذشته، به خبرنگاران گفت:" از گلی که زدم بسیار خوشحالم. گل زدن در برنابئو باورنکردنی است.بخصوص در چنین بازی هایی که حریف مقابل برای ارائه یک بازی خوب، بسیار باانگیزه است. حالا به اتلتیکو فکر می کنیم. برای این بازی هیجان زیادی داریم. بازی برگشت در برنابئو خواهد بود و ما باید در بازی رفت نتیجه مطلوبی کسب کنیم. باید نشان دهیم که ما رئال مادرید هستیم."

خسه در یکی از بازی های رئال مادرید وقتی در دقیقه 90 وارد زمین شد، به شدت نسبت به تصمیم آنچلوتی واکنش نشان داد او در این مورد گفت:" برخی مواقع یک فوتبالبست در وضعیت روحی مناسبی به سر نمی برد ولی همیشه باید به تصمیم مربی احترام گذاشت و آن را درک کرد. از او بخاطر همه لطفی که به من دارد متشکرم."

ستاره 22 ساله رئال در مورد شرایط ادامه همکاری اش با رئال گفت:" به فکر جدایی از رئال نیستم.از 13 سالگی در این باشگاه هستم و حالا 22 ساله ام.دوست دارم تا 40 سالگی برای تیم محبوبم بازی کنم. از حضور در رئال مادرید خوشحالم. رئال همه زندگی من است."

..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:18 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

چیچاریتو: از آنچلوتی توقع دارم به من بازی بدهد


خاوير هرناندز ملقب به چيچاريتو، تابستان گذشته بصورت قرضي از منچستريونايتد به رئال مادريد پيوست اما تا بدينجاي فصل، تنها 390 دقيقه براي اين تيم به ميدان رفته است.


به گزارش "ورزش سه"، چیچاریتو روز گذشته پس از ماه ها از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفت و در برتری 3-0 رئال مقابل ایبار، یک گل نیز به ثمر رساند.
او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" می دانستم که بازی کردن در رئال دشوار است و ممکن است دقایق زیادی به من بازی نرسد اما هرگز تصور نمی کردم تا این اندازه کم از من استفاده شود. امروز 90 دقیقه بازی کردم و به این حس و حال برای بازگشت اعتماد به نفس از دست رفته ام نیاز داشتم.
باید از هواداران رئال که همیشه به من امید می دادند و امروز در ورزشگاه نیز از من حمایت کردند تشکر کنم. همه تلاشم را کردم تا بهترین نمایش ممکن را برای آنها در زمین ارائه کنم."

مهاجم مکزیکی رئال در مورد وضعیت آینده خود در رئال مادرید گفت:" تردیدی نیست که آینده مهم است. وضعیت من خوب نیست. واقعیت این است که وضعیت من در رئال هم اکنون اسفناک است ولی به خودم اطمینان دارم. مدتها نیمکت نشینی ساده نیست.هرچقدر بیشتر بازی کنید، به ریتم مناسب تری خواهید رسید. امروز برای من و خسه که او هم زیاد بازی نمی کند، روز خوبی بود.
هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته ام. باید ببینیم که چه پیش می آید. در حال حاضر از آنچلوتی توقع دارم که به من برای بازی کردن در ترکیب اصلی فرصت بدهد تا خودم را بیشتر نشان بدهم.الان 3-0 پیروز شده ایم و من هم گل زده ام. پس بهتر است زیاد در مورد مسائل منفی صحبت نکنیم."
..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:18 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کمپانی: مادرم مانع رفتنم به منچستریونایتد شد


وینسنت کمپانی مدافع بلژیکی، از سال 2008 برای منچسترسیتی بازی می کند و در حال حاضر کاپیتان این تیم است. او دو بار با این تیم قهرمان انگلیس شده است.


به گزارش "ورزش سه"، امروز دربی حساس شهر منچستر در الدترافورد، بین یونایتد و سیتی برگزار خواهد شد و کمپانی برای مهار مهاجمان برجسته منچستریونایتد کار ساده ای در پیش ندارد.
او در مصاحبه با دیلی میرور فاش ساخت که زمانی که 17 ساله بود و برای اندرلخت بازی می کرد، سر الکس فرگوسن قصد داشت او را به منچستریونایتد بیاورد :"منچستریونایتد زمانیکه 17 سالم بود، قصد جذب مرا داشت ولی در آن زمان اولویت های دیگری داشتم. هنوز مشغول تحصیل بودم و مادرم به من گفت که ابتدا باید تحطیلاتم را به اتمام برسانم و سپس روی فوتبال و رفتن به خارج از کشور تمرکز کنم.
حالا هم متاسفم نیستم از اینکه به یونایتد نرفتم. بی اندازه افتخار می کنم به اینکه برای سیتی بازی می کنم و کاپیتان این تیم هستم. حس واقعا خوبی دارم. عاشق منچسترسیتی هستم و همه وجودم را برای موفقیت این تیم گذاشته ام. همچنان می خواهم افتخارات بیشتری را با سیتی به دست بیاورم."

کمپانی در مورد دربی امروز شهر منچستر گفت:" وقتی به سیتی آمدم، شرایط دربی ها 90 به 10 به نفع یونایتد بود. وقتی به الدترافورد می رفتیم، می دانستیم که شکست خواهیم خورد اما حالا شرایط عوض شده و شانس پیروزی هر دو تیم 50-50 است."
..............

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, | 17:17 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اینزاگی: من تاثیری در موفقیت منز نداشته‌ام


فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان عنوان کرد که باید به خاطر خرید جرمی منز، از برلوسکونی و گالیانی تمجید کرد و عامل موفقیت مهاجم فرانسوی، او نیست.


به گزارش "ورزش سه"، منز عملکرد بسیار خوبی در خط حمله ی میلان داشته و در 29 بازی برای تیمش، 16 گل به ثمر رسانده و با یک گل، پایین تر از ته‌وز در رده ی دوم گلزنان قرار دارد. او در پاریس سنت ژرمن نیمکت نشین بود و توسط گالیانی تحت نظر قرار گرفت و خریداری شد.
اینزاگی در مصاحبه با اسکای اسپورتس در این رابطه گفت:" منز؟ او یک مهاجم نوک بسیار خوب و یک بال عالی است. برلوسکونی و گالیانی برای خریدش هزینه کردند و آنها شایسته تمجید هستند نه من. او نباید متوقف شود. باید سعی کند به آقای گل سری آ تبدیل شود، نه فقط برای خودش بلکه برای تیم."
اینزاگی درباره شرایط فعلی میلان و حضور آنها در رده ی نهم جدول گفت:" امیدوارم در پایان فصل بتوانم پاسخ هواداران میلان را با نتایجی خوب بدهم. برای آنها سخت است که قبول کنند باشگاه برای قهرمانی نمی‌جنگد ولی فکر می‌کنم این تیم قابلیت بازگشت به سطح اول را دارد."

..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:44 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

بنیتس: هیچکس در ناپولی خوشحال نیست


رافا بنیتس، سرمربی سابق ناپولی، عنوان کرد که هیچکس در ناپولی از نتیجه رقم خورده در نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو خوشحال نیست.


به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم ناپولی و لاتزیو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، لاتزیو با برتری 1-0 با تک گل لولیچ، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد. بنیتس عنوان کرد که تیمش شایسته گلزنی بود و با بدشانسی از رقابت‌ها کنار رفتند.

او گفت:" ما تنها گل کم داشتیم. به لاتزیو برای صعود به دور بعد تبریک می‌گویم. ما 7 موقعیت برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و حریف توانست از موقعیت‌هایش گل بسازد.فکر می‌کنم رسیدن به نیمه نهایی و یک چهارم نهایی یورولیگ کار آسانی نیست. انگیزه و تلاش تیم کاملا مشخص بود. رئیس باشگاه، ده لورنتیس چه گفت؟ خوب، هیچکس خوشحال نیست."

بنیتس ادامه داد:" فکر می‌کنم تمام تیم بابت تلاش و جنگندی بالایشان در چنین استادیوم سختی شایسته تقدیر هستند. می‌دانم که تیم پس از راه طولانی که طی کرد، شایسته رسیدن به فینال بود و ما از نتیجه رقم خورده خیلی راضی هستیم. حالا باید روی سری آ تمرکز کنیم و سعی کنیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:43 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

بوتراگنیو: رونالدو الگوی مناسبی برای بچه‌هاست


امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط بین الملل رئال مادرید عنوان کرد که کریستیانو رونالدو، الگوی مناسبی برای بچه‌ها در سرتاسر جهان است.


به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رونالدو موفق شد سیصدمین گلش برای رئال مادرید را به ثمر برساند تا تیمش پیروزی حیاتی در زمین رایو وایکان به دست آورد و همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند.
بوتراگنیو در جمع خبرنگاران گفت:" کریستیانو همیشه می‌خواهد بیشتر گل بزند. او همیشه بیشتر می‌خواهد و برای همین است که به یک غول تبدیل شده است. او یک الگوی مناسب برای فوتبالیست‌های حرفه ای و بچه هاست. انگیزه و جاه طلبی او بی‌نهایت است."
مهاجم سابق رئال مادرید درباره دیدار شب گذشته گفت:" رایو خیلی خوب بازی کرد. آنها به خوبی پرس می‌کردند و در حملات سریع بودند. موقعیت‌هایی داشتند ولی دروازه بان ما، کاسیاس خیلی خوب کار کرد. در بین دو نیمه، صحبت‌های مربی باعث شد همه چیز در نیمه دوم عوض شود."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:43 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کاسیاس: به موقع واکنش نشان دادیم


ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل رایو وایکانو عنوان کرد که سپیدپوشان، به موقع واکنش نشان دادند و گلزنی کردند.

..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:43 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

زلاتان؛ دومین گلزن برتر تاریخ پی اس جی


زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سنت ژرمن شب گذشته با هت‌تریکی که به ثبت رساند، به دومین گلزن برتر تاریخ پاریس سنت ژرمن تبدیل شد و حالا در آستانه ثبت رکوردی تاریخی قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاریس سنت ژرمن و سنت اتین در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، پاریس سنت ژرمن موفق شد 4-1 حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود. در جریان بازی،زلاتان موفق شد هت‌تریک کند تا در تاریخ پاریس سنت ژرمن صد و دو گله شود و در آستانه شکستن رکوردی تاریخی قرار بگیرد.
ایبرا در 124 بازی برای پاریس سنت ژرمن، 102 گل به ثمر رسانده و 41 پاس گل به هم تیمی هایش ارسال کرده است. او شب گذشته از دومنک روچتئاو پیشی گرفت و حالا تنها 7 گل با پائولتا، بهترین گلزن تاریخ پی اس جی فاصله دارد. میانگین گلزنی زلاتان ، 0.82 در هر بازی است که نسبت به دیگر رقبا یعنی پائولتا و روچتئاو، بسیار بالاتر است.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:43 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

اظهار‌نظر‌جنجالی‌ماگات‌درباره‌مربی‌جدید‌ هامبورگ


فليکس ماگات در حال حاضر عضو هيچ باشگاهي نيست، اما دست از ايجاد تنش از طريق رسانه‌ها برنمي‌دارد.‏


مربی سابق بایرن مونیخ که چند ماه پیش از فولام انگلیس اخراج شد، روز گذشته در افتتاحیه یک تورنمنت شطرنج در شهر هامبورگ شرکت ‏کرد و این فرصت را غنیمت شمرد تا در مورد باشگاه فوتبال این شهر اظهار نظر کند.‏
وی با حمله به سرمربی جدید هامبورگ گفت:" دیدن کنه‌بل در قامت سرمربی این حس را به آدم منتقل می‌کند که هر کسی یکبار فوتبال ‏بازی کرده، می‌تواند در بوندسلیگا مربی بشود."‏
این اظهارنظر به آن معناست که ماگات عقیده دارد سرمربی جدید هامبورگ از قابلیت لازم برای نجات این تیم از وضعیت بحرانی ‏فعلی برخوردار نیست.‏
وی افزود:" اگر هامبورگ بالاخره بتواند گمشده خود را پیدا کند، در سطح اول فوتبال آلمان باقی خواهد ماند. آنها می‌توانند."‏
این تیم بندری شنبه آینده در وضعیت بسیار دشواری قرار خواهد گرفت؛ چرا که آنها باید با ولفسبورگ که فصل جاری تنها تعقیب‌کننده ‏بایرن مونیخ در جدول بوده روبرو شوند.‏
‏ ماگات در اینباره گفت:" هامبورگ حتی شانس بردن ولفسبورگ را دارد. چرا نداشته باشد؟ من اصلا نمی‌توانم تصورش را هم بکنم که ‏هامبورگ سقوط کند."‏
لازم به ذکر است تیم هامبورگ که از زمان تأسیس بوندسلیگا در سال 1963 هیچگاه به دسته پایین سقوط نکرده است، در حال حاضر ‏با 25 امتیاز جزو کاندیداهای سقوط به شمار می‌رود.‏
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:42 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

ولفسبورگ:دیگر خریدی‌مانندشورله‌نخواهیم‌داشت


علي‌رغم اينکه ولفسبورگ با امتيازاتي که در فصل جاري بوندسليگا کسب کرده از بخت‌هاي مسلم آلمان براي حضور در ليگ قهرمانان اروپاي سال آينده است، سران اين تيم قصد ندارند بازيکن بزرگ ديگري به ترکيب خود اضافه کنند.


به گزارش "ورزش سه"، کلاوی آلوفس ،مدیر ولفسبورگ، به "بیلد اشپورت" گفت:" تغییر بنیادی در دستور کار نداریم. از این رو کار زیادی انجام نخواهیم داد و به سراغ خرید بازیکنانی به بزرگی شورله و کوین دو بروین نخواهیم رفت.
آندره شورله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از چلسی جدا شد و به ولفسبورگ پیوست. سبزهای نیدرزاکسن برای خرید وی 32 میلیون یورو پرداخت کردند. کوین دو بروین هم که او هم در چلسی توپ می‌زد یک سال قبل در ازای 25 میلیون یورو به ولفسبورگ ملحق شد.
گفته می‌شد سبزها فصد دارند روملو لوکاکو را هم از چلسی به خدمت بگیرند، اما مبلغ بالای پیشنهادی –یعنی 30 میلیون یورو- موجب انصراف این تیم آلمانی از خرید وی شد و این بازیکن به اف سی اورتون رفت.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:42 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

شالکه امیدوار به بازگشت دراکسلر


آخرین باری که مهره موثر تیم شالکه با پیراهن این تیم به میدان رفت، 31 اکتبر 2014 بود.


به گزارش "ورزش سه"، یولیان دراکسلر در بازی مقابل آگسبورگ دچار مصدومیتی شد که وی را ماه‌ها از مستطیل سبز دور نگه داشت. اما او چند روزی است که مجددا تمریناتش را با آبی‌های گلزن‌کرشن از سر گرفته است. وی امروز به "کیکر" گفت:" در دو-سه جلسه تمرینی اخیر حضور کامل داشته‌ام بدون اینکه دیگر دردی را احساس کنم. واقعا خوشحالم که می‌بینم خوب شده‌ام."
این بازیکن 21 ساله درمورد احتمال حضور در بازی بعدی شالکه که شنبه مقابل فرایبورگ برگزار خواهد شد، افزود:" امید بسیاری دارم که بتوانم جایی در ترکیب نهایی داشته باشم. آمادگی خودم را اعلام می‌کنم و در صورت کسب اعتماد مربی، خوشحال خواهم شد در خدمت تیم باشم. شرایط شالکه در بوندسلیگای امسال با پیشرفت همراه بوده البته هنوز زود است که نتیجه قطعی بگیریم که در پایان چه خواهد شد. امیدوارم بتوانم در هفته‌های پایانی به تیم کمک کنم."
وی درمورد تصمیم برای آینده‌اش هم اظهار داشت:" در چند ماه اخیر همه فکر و ذکرم این بود که خوب شوم. وقتی مشکلات دیگری داشته‌ام، جایی برای فکر کردن به این حرف‌ها نمی‌ماند. مثل همیشه صبر می‌کنم تا در تابستان روی این موضوع فکر کنم."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:42 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دی لورنتیس و تهدید بازیکنان ناپولی


آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم، تهدید کرد اگر به آمادگی ‏مطلوب نرسند، تعطیلات آنها را لغو خواهد کرد.‏


به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو ‏‏1-0 شکست خورد و با باخت 2-1 در مجموع دو دیدار، از رسیدن به فینال بازماند.‏
دی لورنتیس از شکست تیمش بسیار ناراحت بود، تهدید کرد اگر بازیکنان در هفته های باقی مانده از ‏رقابت های سری ‏A‏ به نتایج مطلوب دست پیدا نکنند، آنها را بعد از پایان فصل هم مجبور به حضور در ‏تمرینات خواهد کرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما باید به هواداران مان متعهد باشیم؛ آنها حق دارند خوشحال نباشند. از امروز تا ‏پایان فصل، اگر روند مان تغییر نکند و بازیکنان به پیراهنی که می پوشند، احترام نگذارند، باید برای ‏مدتی نامعلوم در تمرینات حضور پیدا کنند.‏
امیدوارم همه این ماجراها یک نقطه عطفی برای بازگشت غرورمان باشد. ما نمایش های ضعیفی در این ‏هفته ها داشتیم که شایسته ناپولی نیست."‏
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:41 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

وردربرمن و تکذیب انتقال دی سانتو به دورتموند


نایب رئیس باشگاه وردر برمن دریافت پیشنهاد از سوی دورتموند برای جذب بازیکن این تیم را تکذیب کرد.


به گزارش "ورزش سه"، توماس آیشین به "کیکر" گفت:" هیچ پیشنهادی برای خرید فرانکو دی سانتو ارائه نشده است و شایعات رسانه‌ها حقیقت ندارد. ما از دسامبر آمادگی خود را برای جلب رضایت مهاجم ارزشمند تیممان اعلام کرده‌ایم و آمادگی مواجهه با هر احتمالی را هم داریم."
وی افزود که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در پایان فصل این گلزن جوان را در برمن حفظ کند. آنها با داوید سلکه هم به توافق رسیدند تا وردر را ترک نکند
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:41 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

هندرسون: کوتینیو نابغه است


جردن هندرسون، هافبک لیورپول به تمجید از فیلیپه کوتینیو و گل پیروزی بخش او برای لیورپول پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو تک گل شب گذشته تیمش را به ثمر رساند و باعث صعود قرمزها به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد. هندرسون در مصاحبه با بی تی اسپورت، به تمجید از کوتینیو پرداخت و عنوان کرد که بازی سختی مقابل استون ویلا پیش روی آنها خواهد بود.
او گفت:" فیلیپه مغز فوتبالی فوق‌العاده ای دارد و با پاس دادن به او می‌توان از توانایی اش استفاده کرد.کمی از هوش بالای او باعث پیروزی ما شد. حالا به ومبلی خواهیم رفت تا به مصاف ویلا برویم. مطمئنم که بازی سختی پیش روی ماست زیرا آنها تیم قدرتمندی هستند. امروز پیروزی بسیار مهمی به دست آوریم. همه از نتایج دو هفته ی اخیر ناراحت بودند. می‌دانستیم که کار سختی پیش رو داریم."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:41 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

راجرز: هندرسون یک کاپیتان واقعی است


برندن راجرز، سرمربی لیورپول به تمجید از جردن هندرسون، هافبک تیمش پرداخت و او را "یک کاپیتان واقعی" خواند.


به گزارش "ورزش سه"، روز سه شنبه، فرزند هندرسون به دنیا آمد و او مجبور به ترک هتل تیم شد تا به بیمارستان برود ولی روز چهارشنبه در دیدار تیمش حاضر شد و پایه ریز تک گل تیمش بود.

راجرز به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت و گفت:" جردن هندرسون باید از هتل پیش همسر و فرزند دومش می‌رفت. بنابراین از تیم جدا شد و به لیورپول سفر کرد و به میزان کافی نخوابید ولی عملکرد بسیار خوبی داشت، مثل یک کاپیتان واقعی. بعضی بازیکنان شاید در چنین شرایطی بازی را از دست بدهند ولی او به من گفت "رئیس، به محض به دنیا آمدن فرزندم، برمی‌گردم. یک خودرو منتظرم خواهد بود!" او با همسر، فرزندان و خانواده اش وقت می‌گذراند که کار فوق‌العاده ای است ولی به من گفت که برمی‌گردد و برگشت. او ناهار را خورد، یک خواب خوب انجام داد و مثل یک کاپیتان واقعی بازی کرد."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:41 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

ونگر: ویشلر فروشی نیست


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال عنوان کرد که تیمش دیگر مجبور به فروش بهترین بازیکنانش نیست و به همین دلیل، آنها قصد ندارند ویلشر را به سیتی بفرشوند.


به گزارش "ورزش سه"، مطبوعات انگلیسی گزارش دادند که سیتی شرایط ویلشر را تحت نظر دارد و قصد دارد در تابستان برای خرید او اقدام کند. پس از منتشر شدن عکس‌های ویلشر در حال سیگار و قلیان کشیدن، آرسنالی ها انتقادات تندی از او کردند. با این حال، ونگر عنوان کرد که قصد فروش او را ندارد و منابع مالی باشگاه در حدی تقویت شده اند که آنها دیگر مجبور به فروش بازیکنان خوب خود نیستند.

او در پاسخ به احتمال انتقال ویلشر به سیتی گفت:" دیگر در شرایطی نیستیم که بهترین بازیکنانمان را به حریفانمان بفروشیم."

ویلشر در فصل جاری تنها 12 بازی برای آرسنال انجام داده و 1 گل به ثمر رسانده است.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:40 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

جریمه سنگین برای یکی از هواداران کلن


یکی از هواداران باشگاه اف سی کلن روز گذشته از سوی دادگاه ایالتی نورد راین وست‌فالن به پرداخت جریمه‌ای بالغ بر 30000 یورو محکوم شد.


به گزارش "ورزش سه"، این هوادار 41 ساله در دیدار سال گذشته کلن برابر پادربورن در سکوهای تماشاگران مواد محترقه منفجر کرد که به آسیب دیدن هفت نفر منجر شد.
ابتدا دادگاه باشگاه را موظف به پرداخت این جریمه کرده بود، اما الکساندر ورله ،نایب رئیس کلن، به "بیلد" گفت:" درست است که مسئولیت برگزاری بازی بر عهده ما بوده است و مجبوریم تبعات آن را بپذیریم، اما امیدواریم که دادگاه این جریمه را از خود شخص هوادار بگیرد و در حال پیگیری این خواسته خود هستیم."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:40 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

جریمه تونی کروس به خاطر سرعت غیرمجاز


ستاره آلمانی خط حمله رئال مادرید جریمه شد.


به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 4 سپتامبر 2014 دوربین‌های اتوبانی در شهر نویس در ایالت نورد راین وست‌فالن از مرسدس تونی کروس که با 117 کیلومتر سرعت در حال رانندگی بود عکس گرفتند.
حداکثر سرعت در آن اتوبان 80 کیلومتر است. اینک به کروس اعلام شده که وی باید 120 یورو جریمه پرداخت کند به اضافه 28.50 یورو هزینه دادگاه. این بازیکن توسط وکیلش به این رأی اعتراض کرده است. از این رو چهاردهم آوریل دادگاه دوسلدورف –مرکز ایالت نورد راین وست‌فالن- این اعتراض را بررسی خواهد کرد. از آنجاییکه او در حال حاضر در مادرید به سر می‌برد، وکیلش در آلمان این پرونده را پیگیری خواهد کرد.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:40 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پاسخ مثبت پدرو به مانچینی برای رفتن به اینتر


وضعيت پدرو رودريگز در بارسلونا هر روز مبهم تر از ديروز مي شود و نيمکت نشيني هاي مداوم، اين بازيکن را متقاعد کرده است که از بارسلونا در پايان فصل جدا شود.


به گزارش "ورزش سه"، پدرو که سالهاست در بارسلونا حضور دارد، بخصوص در فصل جاری از سوی انریکه به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شده است. او که تا ژوئن 2016 با بارسلونا قرارداد دارد، بصورت جدی به ترک بارسلونا فکر می کند. تابستان گذشته نیز باشگاه آرسنال خواهان این بازیکن بود اما درنهایت پدرو متقاعد شد تا یک فصل دیگر نیز در بارسا بماند.

روزنامه کوریره دلو اسپورت، امروز در صفحه اول خود به علاقه اینترمیلان به پدرو اشاره کرده است. طبق ادعای این نشریه، روبرتو مانچینی در تماس تلفنی با پدرو و گفتگویی مفصل، موافقت این مهاجم تنه ریفی را برای آمدن به اینتر جلب کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است که اولین ملاقات بین نمایندگان دو باشگاه، در پایان بازی بارسلونا و منچسترسیتی در نوکمپ صورت گرفته و بارسایی ها خواهان به خدمت گرفتن کواچیچ و اینتری ها نیز خواهان به خدمت گرفتن پدرو شده اند.

قیمت پیشنهادی بارسا برای جدایی پدرو، 17 میلیون یورو است و اینتری ها قصد کاهش این قیمت را دارند. مانچینی قصد ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد را دارد و برای این پروژه، چشم به آمدن بازیکنانی چون پدرو دارد. مهاجم بارسلونا نیز شب گذشته در واکنش به این اخبار گفت که در پایان فصل بصورت جدی در مورد آینده خود فکر خواهد کرد و هنوز چیزی مشخص نیست.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:39 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

زلاتان: احساس خیلی خوبی دارم


زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم پاریس سنت ژرمن پس از هت‌تریک شب گذشته اش و صعود پاریس سنت ژرمن به فینال جام حذفی فرانسه عنوان کرد که احساس خیلی خوبی دارد.


به گزارش "ورزش سه"، زلاتان شب گذشته موفق شد از مرز صد گل عبور کند و به دومین گلزن برتر تاریخ تیمش تبدیل شود.

او در این رابطه گفت:" اینکه چه کسی گل را به ثمر رساند اهمیتی ندارد ولی به کمک هم‌تیمی هایم موفق شدم صدمین گلم را برای پی اس جی به ثمر برسانم و خیلی خوشحالم. ما امسال می‌توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم و دومین جام نیز روز شنبه پیش روی ماست. اوایل فصل تروفی ده‌چمپیونز را به دست آوردیم و حالا برای جام بعدی تلاش می‌کنیم."

..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:39 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیغام لئو مسی برای هواداران بارسا


لئو مسي روز گذشته به روند گل نزدن در سه بازي گذشته خود پايان داد و موفق شد مقابل آلمريا، گل اول تيمش را به زيبايي هر چه تمامتر به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، مسی که در مقابل منچسترسیتی، رئال مادرید وسلتا، در امر گلزنی ناکام مانده بود، با وجود مصدومیت، مقابل آلمریا به میدان رفت و هرچند فروغ همیشگی را نداشت اما یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و قفل بازی را به نفع بارسلونا شکست.

مسی در پایان بازی و در صفحه فیسبوک خود خطاب به هواداران بارسا نوشت :"امروز پیروز شدیم اما هنوز مدت زیادی تا پایان فصل باقیمانده است. باید به همین روند ادامه داده و در هر مسابقه برای پیروزی بجنگیم." بارسلونا با گل های مسی، بارترا و دو گل سوارز، شب گذشته 4-0 بر آلمریا غلبه کرد تا فاصله 4 امتیازی با رئال مادرید حفظ شود.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:38 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

رسمی: فرجامخواهی رئال برای کارت زرد رونالدو


سرانجام پس از انتشار شايعاتي در مورد عدم تمايل رئال مادريد به فرجام خواهي در مورد کارت زرد رونالدو، دقايقي پيش مارکا و AS اطلاع دادند که درخواست تجديد نظر در مورد کارت زرد رونالدو، به فدراسيون فوتبال اسپانيا ارائه شده است.


به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کریستیانو رونالدو در دقیقه 52 بازی مقابل رایووایکانو، با خطای آمایا، درون محوطه جریمه سرنگون شد اما داور بازی در اقدامی عجیب، به جای گرفتن پنالتی، به رونالدو کارت زرد نشان داد تا این بازیکن به دلیل 5 کارته شدن، بازی روز شنبه مقابل ایبار را از دست بدهد.

ساعاتی پیش AS ادعا کرده بود که رئال به دلیل بازی های دشواری که پیش رو دارد، ترجیح می دهد رونالدو در مقابل ایبار غایب باشد تا مقابل تیم های قدرتمند تر و بخاطر این کارت زرد، درخواست فرجام خواهی نخواهد کرد. گویا مصدومیت جزئی گرت بیل سبب شده رئالی ها در این مساله تجدیدنظر کرده و اقدام به فرجام خواهی کنند.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:38 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کارواخال: مشکلی با آمدن دانیلو به رئال ندارم


دني کارواخال که شب گذشته مقابل رايووايکانو در منطقه راست دفاعي رئال عملکرد درخشاني داشت، در پايان بازي به خبرنگاران گفت که با آمدن دانيلو به رئال مشکلي ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که رئال مادرید و پورتو، بصورت رسمی اعلام کردند که بر سر انتقال این مدافع راست برزیلی به باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده اند. بدین ترتیب دانیلو با قیمت 31 میلیون یورو به جمع کهکشانی ها اضافه شد و از فصل آینده برای این تیم به میدان خواهد رفت. بسیاری منتظر واکنش کارواخال، مدافع راست ثابت رئال در این زمینه بودند.

او در پایان بازی مقابل رایو وایکانو که با برتری 2-0 رئال ختم شد، به خبرنگاران گفت:" سه امتیاز مهمی کسب کردیم؛ بخصوص اینکه این یک برد خارج از خانه بود. حالا آماده ایم تا هر 24 امتیاز باقیمانده را نیز کسب کنیم.
بین دو نیمه، آنچلوتی از ما خواست که بیشتر به حریف فشار بیاوریم چرا که رایو در نیمه اول خیلی راحت به زمین ما می آمد. فکر می کنم در نیمه دوم عالی کار کردیم. ضمن اینکه کاسیاس هم درون دروازه فوق العاده بود و چند توپ خوب را مهار کرد."

کارواخال در مورد پنالتی گرفته نشده روی رونالدو گفت:" فکر می کنم آن صحنه پنالتی بود و داور اشتباه کرد اما توانستیم بدون کمک آن پنالتی هم پیروز شویم."

مدافع راست ملی پوش رئال، در مورد پیوستن دانیلو به این باشگاه نیز گفت:" خیلی بازی های او را ندیده ام. وقتی او بیاید به او خوش آمد خواهم گفت. می دانم که در رئال، سطح رقابت بسیار بالاست و آمدن دانیلو می تواند یک عامل انگیزشی برای من باشد. با آمدن او هیچ مشکلی ندارم. من و آربلوا در این دو فصل خیلی خوب باهم کنار آمده ایم. دانیلو هم که بیاید با هم بیشتر صحبت خواهیم کرد."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:37 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پیکه: رونالدو را بخاطر ژست گلزنی جریمه نمیکنند


کریستیانو رونالدو، شب گذشته پس از گلزنی مقابل رایووایکانو، پیش از شادی گل خاصش، ژست معناداری از خود نشان داد که کنایه به داوری پرایراد بازی داشت.


به گزارش "ورزش سه"، ژست معنادار رونالدو بخاطر این بود که داور بازی یک پنالتی مسلم را روی او نگرفته و در عوض، او را با کارت زرد جریمه کرده بود . رونالدو همواره به هنگام گلزنی در نوکمپ نیز شادی گل خاصی کنایه به هواداران بارسا انجام می دهد.

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که در یک مراسم تبلیغاتی شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد ژست های کنایه ای رونالدو پس از گلزنی گفت:" بازی رئال و رایووایکانو بازی پرتنش و گرمی بود و حاشیه هایی نیز داشت. فکر نمی کنم رونالدو بخاطر ژست خاصش جریمه شود. این اولین بار نیست که او چنین کاری انجام می دهد. پیش از این جریمه نشده و فکر هم نمی کنم بخاطر این بازی هم جریمه بشود."

پیکه در مورد شرایط حال حاضر بارسا گفت:" در بهترین شرایط ممکن قرار داریم. تیم بخصوص از لحاظ بدنی در شرایط ایده الی قرار دارد و این را در بازی های گذشته اثبات کرده ایم. البته برخی مواقع، کیفیت بازی ما دچار نوسان می شود اما در مقطعی از فصل قرار داریم که مهم، کسب پیروزی و سه امتیاز است."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:37 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پاکو خمز: کاسیاس دهان خیلی ها را بست


رئال مادريد شب گذشته با درخشش کاسياس که چند فرصت گل عالي را از مهاجمان رايووايکانو گرفت و با گلزني هاي رونالدو و خامس، موفق شد ميزبان سختکوشش را 2-0 شکست دهد.


به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمز سرمربی صاحب سبک رایووایکانو که امسال از این تیم کوچک، تیمی متحد و یکدست ساخته و آن را به دور از دغدغه سقوط و در جایگاه نهم جدول قرار داده است، در پایان بازی مقابل رئال به تمجید از عملکرد کاسیاس پرداخت و گفت:" ایکر دهان خیلی ها را بست. او مدتها بود که مجبور نشده بود برای رئال، چنین واکنش های فوق العاده ای داشته باشد. کاسیاس بار دیگر نشان داد که هنوز یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست و اینکه ما موفق نشدیم به رئال گل بزنیم، بخاطر نمایش درخشان او بود."

خمز سپس به بازی سزاوارانه تیمش بخصوص در نیمه اول اشاره کرد و گفت:" متاسفم که بازی خوب ما تنها 45 دقیقه طول کشید. در نیمه دوم کمی خسته شدیم و حریفمان هم تیم قدرتمندی مثل رئال بود و طبیعی بود که آنها از افت ما نهایت استفاده را ببرند. سوای دو گلی که دریافت کردیم، از نمایش بازیکنانم راضی هستم و فکر می کنم آنها به خوبی وظایفشان را در زمین انجام دادند."

سرمربی رایو در مورد صحنه مشکوک به پنالتی روی رونالدو نیز گفت:" تصور می کردم داور اعلام پنالتی کند. البته همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد؛ با این حال آن صحنه به پنالتی بیشتر شبیه بود."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:37 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

پدرو: چطور می توان از این بارسلونا انتقاد کرد؟


پدرو رودريگز شب گذشته براي چهارمين بار در سال جديد ميلادي از ابتدا براي بارسلونا به ميدان رفت و يک پاس گل نيز به لوئيس سوارز داد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد آلمریا را با 4 گل شکست دهد تا صدرنشینی خود را مستحکم تر کند.
پدرو که هنوز مشخص نبست فصل آینده در بارسلونا خواهد ماند یا خیر، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما بازیکنان بارسا، انتقادات اخیر را خیلی درک نمی کنیم. البته هواداران این اختیار را دارند که تیم را سرزنش کنند و این طبیعی است. انتظارات از بارسا بسیار بالاست اما واقعا چگونه می توان از این بارسلونا انتقاد کرد ؟ ما صدرنشین لالیگا هستیم، به فینال کوپا دل ری رسیده ایم و در لیگ قهرمانان نیز شانس زیادی برای رسیدن به فینال داریم."

پدرو در مورد نمایشش مقابل آلمریا گفت:" به شخصه از عملکرد خودم در این بازی راضی هستم. هر زمان که در زمین حضور دارم، سعی می کنم تمام توانم را برای موفقیت تیم بگذارم. نیمه اول کمی به دردسر افتادیم اما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم."

مهاجم 27 ساله اهل جزایر قناری بارسا، در مورد وضعیت مبهمش در این تیم گفت:" پیشنهادتی از باشگاه های دیگر به من رسیده که جای خوشبختی دارد اما بررسی آنها را به ماه ژوئن موکول کرده ام. حقیقت این است که موقعیت خوبی در بارسا ندارم ولی در حال حاضر، فقط روی بازی های آینده تمرکز کرده و هیچ تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:36 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

ماسکرانو:امیدوارم ژاوی و آلوس در بارسا بمانند


خاوير ماسکرانو، مدافع بارسا، تاييد کرد که اميدوار است دني آلوس و ژاوي در اين باشگاه بمانند.‏


به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد دنی آلوس با بارسا به مشکل خورده و به نظر می رسد او بعد از 7 سال درخشان ‏در نوکمپ، این باشگاه را ترک خواهد کرد. در حالی که گفته می شود ژاوی هم با باشگاه قطری السد به توافق رسیده ‏است. با این وجود، ماسکرانو امیدوار است که هر دو هم تیمی اش فصل آینده هم در نوکمپ حضور داشته باشند.‏
او به خبرنگاران گفت:" دنی آلوس یکی از بهترین بازیکنانی است که این باشگاه داشته است. او بازیکن فوق العاده ای ‏است. دوست دارم او بماند. او آدم فوق العاده ای است؛ یک آدم جالب و بسیار حرفه ای."‏
ماسکرنو معتقد است که ژاوی هم می تواند همچنان کمک زیادی به بارسا بکند و او را الگویی برای سایر بازیکنان ‏دانست:" از اینکه او در دیدار مقابل آلمریا آنطور مورد تشویق قرار گرفت، تعجب نکردم. او به خاطر همه کارهایی که ‏برای این باشگاه انجام داد، شایسته این تقدیر است. ‏
او بیش از هر بازیکن دیگری با بارسا جام برده و یکی از بزرگترین ستاره های تاریخ باشگاه است. فوق العاده خواهد ‏بود اگر او بماند؛ علی رغم همه پیشنهادها. او همه ویژگی هایی که یک بازیکن بارسا باید داشته باشد را داراست. رفتار ‏او یک الگو برای جوان ترهاست."‏
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:36 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

کاکا: یوونتوس الگوی مناسبی برای میلان است


کاکا، هافبک سابق میلان عنوان کرد که تیم سابقش باید یوونتوس را به عنوان الگوی خود برای موفقیت انتخاب کند.


به گزارش "ورزش سه"، روسونری در حال حاضر در رده ی هشتم جدول قرار دارد، رتبه ای که فصل گذشته را در آن به پایان رساندند و رقابت‌های اروپایی را از دست دادند. در همین حال، یووه در آستانه کسب چهارمین اسکودتو ی پیاپی خود رقرار دارد و کاکا، آنها را الگوی مناسبی می‌داند.

او گفت:" وقتی به نتایج نگاه می‌کنم، مشکلات زیادی در این فصل داشتند ولی من خوشبین هستم. دو یا سه فصل با مشکل سپری کرده اند و به روزهای خوب باز می‌گردند.باید یوونتوس را الگوی خود قرار بدهیم. پیپو عاشق فوتبال است و برای فوتبال زندگی می‌کند. می‌دانستیم که او مربی خواهد شد زیرا او از آن دسته افراد بود که حتی تماشای یک بازی را هم از دست نمی‌داد."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:36 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

مهاجم هوفنهایم و رد شایعه انتقال به دورتموند


کوین فولاند، مهاجم هوفنهایم در فصل جاری بوندسلیگا با شش گل و پنج پاس گل عملکرد قابل قبولی از خود بر جای ‏گذاشته و توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرده است.‏


به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی هوفنهایم مقابل بروسیا دورتموند در چارچوب مرحله یک‌چهارم پایانی فصل جاری جام حذفی آلمان که به ‏شکست هوفنهایم و راهیابی زردهای وست‌فالن به نیمه‌نهایی این جام منجر شد، شایعاتی مبنی بر ابراز تمایل مسئولان ‏دورتموند به جذب مهاجم هوفنهایم شنیده می‌شود. "راین نکار سایتونگ" نوشت:" کوین فولاند چشم دورتموندی‌ها را ‏گرفته است. این بازیکن حتی بعد از مسابقه به داخل شهر رفت تا چند خانه ببیند و جایی را برای خودش در نظر بگیرد."‏
اما این بازیکن 22 ساله امروز با انتشار پستی در صفحه فیسبوکش این خبر را تکذیب کرد و نوشت به جز هتل محل ‏اقامت تیم به اضافه استادیوم سیگنال ایدونا پارک، جای دیگری را ندیده است.‏
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:35 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

فولر: تیاگو آلکانتارا باید اخراج می شد


مسئولان لورکوزن از حرکتی که تیاگو آلکانتارا در بازی دیشب تیمشان مرتکب شد بسیار عصبانی‌اند.‏


به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن شب گذشته در مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی آلمان میزبان بایرن مونیخ ‏بود. در این بازی تیاگو حرکت خشنی روی اشتفان کیسلینگ مرتکب شد و در پی آن از داور مسابقه کارت زرد دریافت ‏کرد.‏
رودی فولر ، مدیر ورزشی لورکوزن، گفت:" کاملا واضح بود که این حرکت کارت قرمز داشت؛ اصلا بحثی در آن ‏نیست. این حرکت در زمین مسابقه هیچ ضرورتی نداشت."‏
خود تیاگو اذعان کرد:" صحنه ناراحت‌کننده‌ای بود. من او را ندیدم و برای همین هم هزار بار معذرت خواستم."‏
مسئولان باشگاه بایرن هم به دفاع از هافبک تیم خود برخاستند. کارل هاینس رومنیگه گفت:" تیاگو انسانی است که ‏آزارش به یک مورچه هم نمی‌رسد. از داور هم به دلیل تشخیص صحیحش ممنونم." ماتیاس سامر هم گفت:" تیاگو ‏بازیکنی نیست که اهل خطا کردن باشد."‏
حتی راجر اشمیت سرمربی لورکوزن هم از این بازیکن اسپانیایی دفاع کرد:" به نظرم تیاگو بازیکن آرام و مهربانی است ‏و بسیار جوانمردانه بازی می‌کند. بعید است حرکتش عمدی بوده باشد، گرچه این خطا خیلی شدید بود. در مورد جریمه‌اش ‏با کارت زرد یا قرمز هم من دوست ندارم قضاوت کنم."‏
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:35 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

دست رد آگسبورگ به سینه دورتموند و رئال


بازيکن غنايي آگسبورگ از تيم‌هاي زيادي پيشنهاد دريافت کرده است و مسئولان اين باشگاه اعلام کردند حفظ اين بازيکن در آگسبورگ بسيار دشوار شده است.


به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحمان بابا، مدافع چپ 20 ساله غنایی، مدت مدیدی است در لیست خرید بروسیا دورتموند دیده می‌شود. اخیرا شنیده شده که رئال مادرید هم به جذب وی علاقه‌مند است. ساشا امپاخر ،مدیر برنامه‌های این بازیکن، به "دی ولت" گفت:" بابا مورد توجه بهترین باشگاه‌های دنیا قرار گرفته است." وی اما نامی از هیچ باشگاهی نبرد..
با این وجود، استفان رویتر ،مدیر آگسبورگ، که کماکان مایل است روی ماندن این بازیکن حساب کند، گفت:" من معتقدم او خودش می‌داند چقدر در آگسبورگ جا برای پیشرفت دارد و می‌تواند در تیم ما به وضعیت با ثباتی برسد. به همین دلیل من بنا را بر این می‌گذارم که او می‌ماند. اما می‌دانم که زمانی خواهد رسید که حفظ وی برای ما بسیار دشوار خواهد شد. مخصوصا اگر یک باشگاه بزرگ بیاید و ادعا کند که جایگاه ثابتی در ترکیبش برای بابا کنار گذاشته است."
بابا هم به "بیلد اشپورت" گفت:" فصل آینده صد درصد در آگسبورگ هستم."
این مدافع جوان تا سال 2019 با باشگاه فعلی‌اش قرارداد دارد و در حال حاضر ارزشش در بازار ترانسفر بازیکنان پنج میلیون یورو برآورد شده است.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:35 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

گلزنی دوباره سردار آزمون برای روستوف


سردار آزمون، ستاره جوان فوتبال ايران، با گلزني در ديدار امشب روستوف مقابل Ufa، کمک کرد تا اين تيم براي اولين بار در اين فصل از منطقه خطر خارج شود.


به گزارش "ورزش سه"، امشب روستوف در دیدار حساس مقابل یکی از رقبای اصلی اش برای فرار از سقوط قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 2-0 پیروز شد.
در این دیدار سردار در دقیقه 61 به میدان رفت و در دقیقه 78، گل اول بازی را به ثمر رساند تا قربان بردیف از تعویض طلایی اش کاملا راضی باشد. بخاروف در دقیقه 88 گل دوم روستوف را به ثمر رساند تا پیروزی این تیم قطعی شود.
اکنون روستوف با 20 امتیاز از 22 بازی، در رتبه دوازدهم قرار دارد و تیم های Ufa، تورپیدو مسکو، آرسنال تولا و آمکار پرم، به ترتیب با 19، 19، 17 و 14 امتیاز، در تعقیب این تیم هستند.
تیم های پانزدهم و شانزدهم لیگ روسیه مستقیما سقوط می کنند و تیم های سیزدهم و چهاردهم باید در دیدار پلی اف شرکت کنند.
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:34 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

محرومیت 4 جلسه ای برای زلاتان ابراهیموویچ


زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، به دلیل اظهاراتش بعد از دیدار مقابل بوردو، برای 4 جلسه ‏از همراهی تیمش محروم شد.‏


به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-2 پی اس جی مقابل بوردو، ویدئویی از زلاتان منتشر شد که ‏او با انتقاد از داور بازی، فرانسه را کشوری مزخرف توصیف می کند. این مسئله انتقادهای زیادی را از ‏ستاره سوئدی به همراه داشت؛ به طوری که او مجبور به عذرخواهی شد. ‏
اکنون کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال فرانسه زلاتان را برای 4 جلسه از همراهی تیمش محروم کرد؛ به ‏این ترتیب، او دیدار مقابل نیس، لیل، متز و نانت را از دست خواهد داد. غیبت زلاتان برای پی اس جی ‏ضربه بزرگی خواهد بود؛ به ویژه اینکه او با هت تریک در دیدار چهارشنبه شب مقابل سن اتین در نیمه ‏نهایی جام حذفی، نشان داده بود که بار دیگر به روزهای اوجش برگشته است.‏
این در حالی است که او به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل چلسی در دیدار برگشت مرحله یک ‏هشتم نهایی، دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسا را نیز از دست خواهد داد.‏‎
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:34 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

نویر: با بازوبند کاپیتانی فشار زیادی حس کردم


مانوئل نوير، دروازه بان بايرن مونيخ عنوان کرد که در جريان پنالتي هاي ديدار تيمش مقابل لورکوزن در جام حذفي، بازوبند را کنار گذاشته تا فشار کمتري روي خودش حس کند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از تعویض فیلیپ لام، بازوبند به مانوئل نویر داده شد و از اواسط نیمه دوم، او کاپیتان بایرن بود.

او درباره مهار پنالتی لورکوزنی ها گفت:" احساس خوبی داشتم.همیشه وقتی بازوبند را به بازو می‌بندید، کمی فشار و تنش حس می‌کند و باید هر کاری انجام داد تا احساس آرامش و راحتی داشت. فکر می‌کنم پنالتی‌های لورکوزن خیلی خوب زده می‌شد ولی برای هر تیمی، شکست در ضربات پنالتی خیلی سخت است. بازی خوبی بود و خوشحالیم که موفق شدیم با پیروزی از زمین خارج شویم."

..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:34 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

هازارد: مطمئنم چلسی قهرمان لیگ می‌شود


ادن هازارد، هافبک چلسی عنوان کرد که مطمئن است چلسی قهرمان لیگ برتر می‌شود.


به گزارش "ورزش سه"، چلسی با یک بازی کمتر، با 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده، 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم خواهد داشت.

او در مصاحبه با دیلی اکسپرس گفت:" به عنوان یک تیم مطمئن هستیم در صدر جدول لیگ برتر قرار داریم و قدم به قدم رو به جلو پیش می‌رویم. در دیدار پیشین مقابل استوک، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و شایسته این بودیم که بیش از سه یا چهار گلز بزنیم ولی مهم‌ترین چیز کسب پیروزی است. تنها می‌خواهیم جام را به استمفوردبریج بازگردانیم."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:33 | نویسنده : امیررضا خضرلو |

یانگ: تماسی از سوی هاجسون دریافت نکردم


اشلی یانگ، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که هیچ تماسی از سوی روی هاجسون، سرمربی انگلیس دریافت نکرده است.


به گزارش "ورزش سه"، با وجود فصل فوق‌العاده ای که یانگ در یوناتید سپری کرده، جایی در ترکیب هاجسون در طول بازی‌های ملی سال جدید میلادی نداشته است. عملکرد او باعث شده بود تا بسیاری انتظار داشته باشند در لیست آخر هاجسون جضور داشته باشد ولی یانگ عنوان کرد که حتی تماس تلفنی هم از سوی هاجسون دریافت نکرده است.

او گفت:" هیچ مکالمه ای بین ما رخ نداد.اینکه در ترکیب نبودم باعث ناراحتی‌ام شد ولی باید مطمئن شوم که در یونایتد خوب بازی می‌کنم و امیدوارم که هر چه سریع‌تر تماسی از سوی هاجسون دریافت کنم."
..............

تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 17:32 | نویسنده : امیررضا خضرلو |