آردا:هیچگاه‌به‌انتقال‌قرضی‌به‌گالا‌نزدیک‌نبودم

آردا:هیچگاه‌به‌انتقال‌قرضی‌به‌گالا‌نزدیک‌نبودم


آردا توران، هافبک بارسلونا عنوان کرد که پیوستن قرضی به گالاتاسرای هیچگاه جزء گزینه‌هایش نبوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، توران در تابستان با 34 میلیون یورو، از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست ولی به دلیل محرومیت بارسا در نقل و انتقالات، تا زمستان نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود. در این میان، شایعه حضور قرضی او تا نیم فصل برای گالا شنیده می‌شد ولی هافبک ترکیه‌ای، این موضوع را رد کرد.

او گفت:" گالاتاسرای اقدامی برای خرید قرضی من نکرد. برای چنین کاری، آنها باید تمام پولی که روی تیم جوانان سرمایه گذاری خواهند کرد را برای خرید من هزینه کنند. من دوست ندارم گالا چنین کاری را انجام دهد. به علاوه، لوئیس انریکه می‌خواهد که من نزدیک بارسلونا و تیم باشم."

توران ادامه داد:" روزها در بارسلونا خیلی سریع می‌گذرد. فکر می‌کردم که اینکه نمی‌توانم 6 ماه بازی کنم خیلی سخت خواهد بود ولی حالا خودم را برای بازی کردن آماده خواهم کرد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 13:58 | نویسنده : امیررضا خضرلو |